Yours Truly;

My photo
Johor Bahru, Johor, Malaysia

Thursday, February 9, 2012

Me mumbling again

Assalamualaikum =)

Heyyyyyyy I'm hommy with great feelings! Alhamdulillah the 'percutian' was super duper osem! Apa pulak percutian... Apa ek istilah lain selain daripada percutian? Cam tak sesuai jerrrr.. Program menggembirakan hati menenangkan jiwa? Haha.. Sooo... It was 3 days and 2 nights. It was osem! Osem! Osem!

First of all, no pictures at all. hahahahaha. Bila aku terlalu happy, and enjoying the 'programme', I'll totally forgotten about snapping pictures. Ada laa gambar dua, tiga.. TAPI gambar muka haku dengan gambar makanan jer.. Hehe! Aku sure gilerr la you ols mesti nyampah kalau entry aku sume muka haku jer kaaaann... Sebab aku pun rasa cam annoyed kalau satu entry tu penuhhhhhhhhhhhhhhh muka dia. Aku tak sure sangat la apa motipnya.. Pastu caption dia, 'Wuuuuuu muka berminyak, hitam, taik lalat bersepah..' LOLZ. Elok je padahal.. Motipp?!

So, where have I been?! Okay, like I said in Twitter, it was somewhere on banjaran titiwangsa.. Wakakaka*weird laugh. Shud be 'hahahahaha' better.. :p

*** tergendala satu hari

Aku sangat gembira dan bahagia. Dan aku rasa sangat bersyukur sebab niat untuk menyambung entry ini masih ada. This is a happy story! Why must I stop writing about it?! Biasalaa.. I iz payah sikit nak ada mood bikin entry.. ;p

Aku masih nak kamu semua wonder, ke manakah aku pergi bagi mengisi hari-hari cuti aku yang lepas? ahakz! Hey hey! I bought Aidijuma alreaaadyyyyyyyyyyyy.. Apakah Aidijuma? Macam biasa, kalau tak tahu, memang noob. Punyalah payah nak order online si Aidijuma ni.. Akhirnya aku beli terus dekat kiosk dia (somewhere in The Curve). hahaha.. Terberitahu pulaks. ;p

Bila aku balik je and upload gambar tudung tu di Facebook, Ciwa terus mesej aku. 'Wani... Aku nak tudung tuuuu...' Ciwa so cute.. Aku memang akan pergi lagi sebab nak beli jugak untuk Rah. So Ciwa, you wait heeehhhhhhh.... Masa tu memang aku dah takde mood dan tak boleh fikir sangat sebab aaaaaaa sakit kaki.... Kasut baharu saya telah mengkhianati saya. Macam biasa, saya setia dengan my flip flop crocs. Nasib baik saya bawak... Penyelamat yang setia. Saya suka crocs. Buatan dia memang menyihatkan kaki. Saya akan beli juga flat crocs menggantikan flat nike saya yang telah mencederakan tulang kaki saya. Harap je cute. Saya memang suka pakai flat je ke mana-mana (atau sneakers). Saya dah cukup tinggi untuk heels, dan kaki saya yang manja ni memang susah nak serasi dengan heels walaupun heels tersebut ialah Nine West. Terbengkalai dia di dalam rak kasut. Hm.


Okay back to Aidijuma. Alaa Aidijuma ni kan tudung bawal ciptaan Datin Norjuma. Aidijuma (Idea Juma).




Its a tudung bawal. Kan dah kembali 'in' nowadays.

Since saya ni kira universal (hahaha), semua jenis tudung saya suka cuba dan buat koleksi. Saya masih lagi dalam proses nak penuhkan almari baju dan robohkan penggantung tudung. hahaha. Saya ternampak sesuatu yang menarik untuk menyusun tudung-tudung saya semasa di Ikea tempoh hari, tapi sehingga sekarang, saya masih berfikir-fikir, sesuai ke tak...sesuai ke tak...sesuai ke tak.. nak ke taknak.. nak ke taknak.. nak ke taknak... hahaha.. Ada chance ni nak pergi lagi.. Woohoohoo.. Harap-harap masatu mood saya baik.. Kalau mood saya tak baik, misalnya saya sedang lapar atau sakit kepala atau sakit kaki, saya susah nak berfikir dengan baik.. Bukan susah, memang tak boleh fikir pun. Saya selalu berharap agar ada orang boleh fikirkan untuk saya. LOL.

Semalam was Rabu kan? Saya menyangka sungguh-sungguh bahawa semalam ialah hari Isnin. Lalu saya telah mengalami Wednesday blues... haha mengantuk sepanjang hari! Gloomy wednesday.... hahaha.
.

Its Thursday today. May you have a really blast Thursday. hehe Happy Thursday! Tata! :*




PON BOLEH! ;P