Yours Truly;

My photo
Johor Bahru, Johor, Malaysia

Sunday, February 19, 2012

Do You Pms??!

Assalamualaikum!

So, how was your Sunday? Mine was OKAY. Hehe.. Okayla jugak. Walaupun kiranya saya telah menghadapi Pms yang boleh tahan juga teruknya tapi saya sering pujuk diri agar sentiasa bersabar. HAHA. Pms yang teruk boleh mengundang tangis. Anda pernah? Saya? Kerap kali berlaku. ;p Pms yang teruk juga boleh mengundang pergaduhan antara adik-beradik. Anda pernah? saya? Kerap kali berlaku juga. Hahaha..

Harini, ayah, fa, dan adik telah berangkat ke tanah suci bagi melaksanakan ibadah umrah. Saya juga hampir je nak pergi. Hampir 90 % pergi. Tapi takdir Allah kan, mengikut kira-kira, saya bakal dicutikan daripada melakukan sebarang ibadah pada tarikh-tarikh terbabit lah.

Selain daripada mengirim doa, yang jika disingkatkan, doanya lebih kurang beginilah, semoga Allah berjaya dan bahagiakan saya dunia akhirat. ^.^

Saya juga hanya pesan dua benda. DUA BENDA. Tu pun dengan malu-malu.

Pertama, selendang Arab. Yang saya beli semasa menunaikan umrah semasa tingkatan 3 pun ada lagi! Maknanya selendang Arab ni memang tahan lasak dan belum pernah saya jumpa yang sama kualitinya dijual di Malaysia. Selendangnya besar dan berat. Wanita Arab pakai selendang ni tanpa memakai anak tudung dan sebarang keronsang. Sungguh selesa. Saya suka to the max!!

Kedua, minyak Argan. Hehehehe.. Haruslah. Saya tanya je ayah,
'Ayah, ayah beli Habatus Sauda kan nanti? Kalau ayah beli, ayah belikan la sekali Minyak Argan.' -Me.
'What is Minyak Argan?'-Ayah *weird face

Saya jawab apa adanya lah.
Hehehehe..

I already miss my Ayah and adik2 so mucho. Adik2 lelaki yang nakal tetapi sangat baik, menyayangi saya, dan bersifat pelindung. Hehe so cute!!

I'll sending mail to ayah to remind him again about 'my order list'. LOL. ;p

This is a short entry. Tata! xx

No comments: