Yours Truly;

My photo
Johor Bahru, Johor, Malaysia

Wednesday, July 13, 2011

Please Tell Me That I'm Strong

Assalamualaikum.

Saya akan pastikan entry ini sangatlah pendek sebab malam semalam saya ada buat satu entry yang berkemungkinan agak panjang lalu saya tak berjaya menyiapkannya. Ah biarkan dia di dalam draft.. Biarlah dia terkepam di situ. Biarkan....

Lil bit stress here. Saya bukanlah seorang yang suka sangat stress stress ni sebab saya suka berpegang pada quote ini, Life Is Short Make It Sweet.. he he.. Dan mengikut kiraan metafizik pun, saya seorang yang takde perasaan sangat pun. Tapi kalau saya kata saya stress, maksudnya saya betul-betul stress lah. Walaubagaimanapun, saya cuba genggam erat-erat quote tersebut. I feel like wanna cry now. aaaa cmon bebeh... Apalah sangat yang saya boleh buat untuk release stress ini selain meluahkannya dalam blog ini. Oh thanks sangat sangat sebab baca entry ini sebab saya tak tahu nak cerita kat siapa bahawa saya sedang stress (tak suka) dan bila anda baca dan tahu saya sedang menahan air mata daripada jatuh sekarang, emmm saya rasa better... Thanks Mucho, kiss sikit, chup..chup..chup.. he he.. 

Oh gosh, Tutti Frutti will be opening soon at Setia Tropika. Me likey! Cepat cepatlah bukak...........aaaaa.. 



p/s: Oh please tell me that I'm strong... Pleaaaaseee....

3 comments:

nadee said...

assalam . alololo. nape ni fee (:

Mashii said...

yes u r seterong bebeh !!!

Afeeqa Hazwani said...

nadee..arrrr seteres... :( skrg ok sikit..huu

kak mashi, tentiu! love you mucho! muaahhhxxx :D