Yours Truly;

My photo
Johor Bahru, Johor, Malaysia

Saturday, June 25, 2011

Random Update

Assalamualaikum..

This is just a short entry.

Masih segar lagi dalam ingatan kenangan kolokium tahun lepas. Yang masatu saya tak tahu apa-apa mengenai tajuk yang kami bentang.. asyik dimarahi..hehe.. tapi menang sehingga ke peringkat negeri which is yang saya tak join sebab dah pergi GM dan mereka menang lagi dengan Top 3 kertas kerja terbaik. Syukur.. hari ini kami menang lagi dan akan bertanding ke peringkat negeri julai nanti. I wish i'll upload some pictures for today tapi gambar semua ada pada encik dan cik photographer.. Mungkin saya akan dapatkan gambar Isnin ni dan kalau rajin akan upload di sini.


Oh ya, adakah anda semua yang sedang membaca entry ini berasa pelik sekiranya saya mengatakan bahawa I know nothing about Maharaja Lawak. Nothing. Kadang-kadang saya berasa pelik dengan diri sendiri. Saya bukanlah individu yang kaki TV. Menonton TV merupakan pilihan terakhir saya di kala kebosanan. Tu pun sometimes saya lupa akan kewujudan TV di rumah saya. Saya tidak menonton rancangan yang orang lain kerap tonton. Orang lain sibuk cerita tapi saya tak tahu apa-apa dan yang bestnya saya tak hairan langsung kalau saya tak tahu apa-apa mengenai rancangan tv yang sedang hangat kini. Saya hanya suka MOVIES. Kalau rasa-rasa saya hendak menonton TV, saya akan terus ke channel HBO, Cinemax atau Star Movies. hehe... Tiba-tiba macam rasa geli hati sebab tak tahu apa-apa tentang maharaja lawak.

Heeeeeeeeeeee semalam saya telah menonton tutorial baru oleh Maria Elena. Mungkin orang lain mempunyai pandangan yang berbeza terhadap Maria ni. Tapi kalau tanya saya, saya suka dia kerana:

  1. Dia mempunyai kulit yang saaaaaaaaangat flawless!!
  2. Dia mempunyai anggota muka yang sangaaaaaaaaaaaaaattt sempurna.
  3. Dia mempunyai bibir & gigi yang sangat cannntikk! Secara automatik, dia mempunyai senyuman yang sangat sempurna.
  4. Dia mempunyai bentuk wajah yang bujur dan raut yang unik.
  5. Dan yang paling saya suka, british accent dia. yaAllah superb kot! Adore sangat! Envy sangat!! Sila dengar betul-betul pada minit ke 4.41 hingga 5.00 kot.. Amazing =)
Ya, dia memang pelik sikit. URL blog dia pun peliks dot blogspot. Tapi saya tak peduli kerana 5 perkara di atas tadi.. hihi


1 comment:

FH aihaozhe said...

Kak Pika! Same lah kite suka sangatt dengan maria elena nih ^^, And slalu amek perkembangan dia. Gorgeous <3 !!