Yours Truly;

My photo
Johor Bahru, Johor, Malaysia

Sunday, April 17, 2011

My Sunday Stories

Assalamualaikum =)

Hari ni ayah ajak saya teman dia untuk hantar Rah ke samura semula. Well, saya okay ja. maklumlah free sikit sekarang nie. Untuk mengelakkan kebosanan sepanjang perjalanan, i've already burned some songs to a cd.

So, these are the songs. Its all my feveret songs evah. Boleh juga nama album ni, 'tangkap leleh'. whateverrr.. ;p




Mula-mula pening juga. Dekat sejam juga saya godeh-godeh cemana laaa nak burn ni. Kesian kan.. Tambah-tambah lagi dalam cd tu dah ada lagu..jadi bila nak burn je, dia kata please insert a blank cd blablablablabla. annoying betul. Adakah maknanya saya kena kosongkan cd tersebut baru boleh burn? Saya pening. Saya googling, saya youtubing..pon takde cara jugak. Kalau ada pun, bila saya try, tak jadik. Saya download dekat 3 software semata-mata nak erase cd tu. PON TAK BOLEH. Geerrraaaammmmmmm...

Akhirnya saya korek semua laci sehinggalah saya terjumpa sekeping cd yang kelihatan baru. Saya saspek tu cd kosong kot. Memang betul pun lalu saya pun berjaya burn lagu2 kegemaran saya ke dalam cd itu! Tetapi, masalah saya masih belum selesai ya! Saya masih tak tau bagaimana nak blank kan cd saya yang sebelum tu..errgghhh...

Oh, harini Ahad kan? Saya berjaya bangun pada awal pagi! Mungkin sebab saya tidur agak awal semalam. Selepas solat subuh, saya berborak dengan mr. ayah lepastu saya pun turun menjenguk ibu yang sedang menyiapkan sarapan di dapur. Theres nasik lemak & nasik goreng rupanya! Such a 5 stars breakfast. No wonder lah saya gemokx...

Oh lupa lupa!

Yesterday was my muet's exam! haha dan dan je guwa speaking. Hmmmm secara keseluruhannya okay lah kot. Saya harap bahagian reading saya tinggilah. I want at least 35 over 45. Tapi soalan dia bukan calang-calang.. Article dia panjang berjela..ayat super bombastic. Boleh imagine tak? Terkulat-kulat saya dibuatnya. Article kalau panjang berjela & interesting takpe jugak..macam haritu saya buat exercise ada satu bahagian dia cerita berkenaan pinnochio. Interesting kot. Barulah dapat imagine..tambah-tambah, kita pun dah pernah dengan cerita tu dulu masa kecik-kecik. Wajiblah score kan! Bila dah agak-agak macam dah tau jawapan pulak, pilihan jawapan semua dekat-dekat dan berbelit-belit. CAN YOU IMAGINE? Siapa-siapa dapat score 35 ke atas pun dah hebat la tuu.... mintak-mintak haku lah orangnya... amin....

Listening and writing? Listening, Alhamdulillah..saya dapat jawab semua soalan dengan yakin..syukur.. cuma ada satu soalan yang jawapannya saya ragu-ragu sikit..soalan terakhir sama ada jawapannya no behaviour problems atau no incomplete homeworks problems.

Writing?

Ergh i dunno how to say. Question 2 takda idea sangat lah. Soalan macam senang, tapi nak elaborate tu...haiihhh... Question 1 okay..syok! feel gila guwa jawab sampai lebih limit. Hope it'll be okay..insyaAllah..





# Gambang, Kuantan or Jakarta? Anybody have been to Jakarta? Syok ker? Bila saya dengar kalau ke sana syok bershopping, saya terus jadi teruja!! Tapi saya dah hantar surat kebenaran untuk ke Gambang.................................................... T__T

1 comment:

Lupi said...

cd yg dah burn xleh delete dah. kene beli cd baru..