Yours Truly;

My photo
Johor Bahru, Johor, Malaysia

Sunday, March 27, 2011

Minggu yang pack!

Assalamualaikum semua! Selamat hari Ahad!

Agak unbelievable hari ini ya apabila saya tersedar lebih awal daripada biasa, means weekend cam ni lah.. Hari sekolah jangan cakaplerr.. Yelaa..tetiba terbau jemput-jemput dari arah dapur. Haruslah saya jadi segar bugar.. Memang selalu begitu..bau makanan memang akan buat saya turns on. Tapi..tapi..tapi.. rupanya saya breakfast sorang-sorang. Tak suka..tak suka..tak suka makan sorang-sorang... Bibik yang gorengkan jemput-jemput tu..semua orang pagi-pagi dah keluar kecuali saya & Rah..tak lupa juga, bibik. Nak ajak Rah breakfast, dia sedang busy dengan homework dia.. dah panggil beberapa kali tapi buat tak tau jer. Bibik pulak busy menyental kain. Lalu breakfastlah saya sengsorang di hadapan kolam ikan dengan sepinggan jemput-jemput dan segelas milo. Makan sambil berangan... Tapi bila tengok ikan-ikan tu pandang saya semacam jer, saya cubitlah secuit dua jemput-jemput lalu campak kat kolam dan mereka pun berebut-berebut seperti kebuluran... Bila tengok mereka cam gembira dibagi makan jemput-jemput, saya pun bagi dan bagi lagi.. Rupa-rupanya saya tak breakfast sorang-sorang.. Saya breakfast bersama dengan ikan-ikan....... (-__-")

Merepek.


Okay come onlah! Jom kita cerita secara matang! hahaha...

Baiklah, saya rasa, minggu ni jadual saya sangat pack. Bukan rasa-rasa pun, memang itulah kenyataannya. Dari pagi hingga ke petang membawa ke malam, saya kurang masa untuk bermalas-malasan. Kurang masa atau takde masa langsung?

Pagi, class macam biasa. Petang je bertugas di padang lalu jadi hitam. Setiap hari akan sampai rumah dalam pukul 6.30.. Belum apa-apa mesti dah terlepek..lemau giler.


Dan ini merupakan gambar semasa hari terakhir bertugas sebagai pegawai sukan! Weeeheeee....




We really had fun! Malangnya, gambar bersama Cik Fidz kesayangan takde.. Takpe..takpe..soon..soon...


Baiklah, semalam, 26 Mac 2011, merupakan event anugerah cemerlang di sekolah. Rah balik!! yayyyyy! Biasalaa minah ni dapat 4 awards kot! Me? Satu jer.. Tahun depan gua akan pastikan gua dapat 6 awardzz! :P

Takde apa sangat nak cerita, so...........enjoy the pictures! Tak banyak pun, cuma beberapa keping since I was not in a good mood to pose sebab dah letih sangat but okaylah ni daripada takde langsung kan.. =)





*Sorry my tudung buat perangai that day coz i lupa nak lilinkan dia like i usually did..teheeee....

haha 3 keping jer! Enjoy?? haha gedikk.. Okay see you guys in the next entry! But before that, enjoy this video! Just wanna let you know that i really adore this girl! She's awesome!



Cute kaaannn?? Yeah she is! =D

2 comments:

Kekupu said...

Dian Hazwani. Dulu I ada tag photo dia kat you. Sebab muka lebih kurang. Nama dah lah lebih kurang jugak. Haha. Cantiknyaa koranggg. Alahai. :)

Afeeqa Hazwani said...

hahaha dak aih! dia ni lagi comel! dahla ada mole dkt tengah2 bibir bawah. sexy kot.... mmg comel! huuu