Yours Truly;

My photo
Johor Bahru, Johor, Malaysia

Thursday, February 24, 2011

Short Entry of Mine, setelah lama menyepi.....tehehehee...

Assalamualaikum!

Memandangkan geng dah mula update blog laju-laju sebab sume paper dah selesai, saya pon nak ikot update blog gak!! WALAUPUN sebenarnya diri saya sendiri ni belum habis paper iaitu sejarah & muet atas sebab pada hari Rabu yang lepas saya telah menghadiri kursus kepimpinan pengawas peringkat daerah Pasir Gudang. The kursus was great. Ada cerita baik, ada cerita buruk. Cerita baik, selepas LDK, saya dapat title peserta terbaik kumpulan. Tak expect pun akan dapat title tersebut coz ada sorang mamat ni boleh tahan style gak ah..aicehwah..tapi sudah rezekiku bebeh... Cerita tak bestnya...hmmmm ada antara kami (actually pergi kursus tiga orang, Me, Rubi & Faizu), err takdelaa masa nak lunch tu...bukak-bukak je bekas polisterin yang mengandungi makanan tu tetibe ada cam sesuatu yang pelik yang saya rasa tak patut ada kat situ iaitu seekor serangga perosak yang biasanya kita panggil dia cochroach dalam bahasa omputeh. Lipaslah... Nampak gayanya, lipas tersebut memang telah sebati dalam ayam masak merah tuh dan bukannya dia curik-curik masuk dalam polisterin selepas lauk dan nasi diletakkan di dalam polisterin tu. HISH! you alls ada experience tak berkenaan ini? Geli doh. Gua pun first time berlaku depan mata..selalunya dengar story daripada orang lain. HISH sebab tu lah familyku tak suka nak makan kat luar sangat. Tak pasti bersih ke dak. EUWWW...kalau ada cicak ke, tikus ke, lagilah disaster. Pengotor betulla kan. Kalau nak bagi orang makan, bagilah makan secara ikhlas. Dosa besar beb...
Tahulah kitorang dibagi makan free........

Oh ya.. haritu ada sorang sis ni dia telah add saya di facebook dan kemudian bertanyakan saya beberapa soalan, kerana katanya nak buat review blog. Sobbss gua segan gak sebenarnya sebab blog gua ni cam ye ye jer... Tak seswai nak direview...huuuuuuu... tapi takpa ah, okay gak ek.. =)
Boleh baca di sini.. by the way, thanks Sis Edriena Hazelina. Sedap nama....hihi...

Apa lagi ek nak story....hmmm hmmmmm.....

Haaaaaaaaa!! Rah nak pindah!! uwaaaaa tidur sorang...uwaaa takut.... tak best ah. Tapi untuk kebaikan Rah, saya harus redha.. Rah dah mula kemas-kemas barang. Pendaftaran Isnin ni, 28hb Februari. And she's going to SM Sains Muar (SAMURA). Rah tak pernah mohon samura, haritu untuk SBP, dia mohon Kolej Tunku Kurshiah (TKC), tapi TKC dah full kot dan Rah pun pasrah.. Tiba-tiba dapat samura. Sudah rezeki adikku yang omel itu... Semoga Rah semakin berjaya! Rah seorang yang pandai & rajin macam tidak sepertiku saja.... Rah terer addmaths macam tidak sepertiku juaaa... uwarghhhh malas ah nak cakap pasal ni. hahaha
Oh ya, Rah nak jadi pediatrician dan nak belajar kat Ireland. Gila tinggi cita-cita. Adikku memang hebat. I LOVE my adik!!


Ok tata! Trillion thanks sebab sudi baca entry pendek yang gedik inih! HEEEEEEEEEE :D

1 comment:

shafikah_eika said...

jom follow my blog : http://shafiekah.blogspot.com

tqvm....:-)