Yours Truly;

My photo
Johor Bahru, Johor, Malaysia

Tuesday, January 11, 2011

Yang Tersayang's Birthday


First of all, mari kita ucapkan Selamat Ulangtahun ke 32 kepada Dato' Siti Nurhaliza my feverettttttttttttt!!!





memang pun!!!!



comeyyyyy!


Saya malaslah nak cakap banyak sebab rasanya saya dah cite banyak pasal Dato Siti dalam blog ni dan saya tau tak ramai yang betul-betul sukak sama Dato Siti ini but who cares??? HEHE... Yang penting, saya dan Rah merupakan peminat sejati beliau & sering teruja melihat beliau di kaca TV. Saya & Rah sama-sama setuju bahawa beliau sangat cantik dulu, kini & selamanya. DOA NI TAW! Dato Siti jangan lupa aminkan ye!



PASTIKAN


Ini merupakan lagu feveret saya. Maksud lagu feveret tu, masa saya kawen nanti, lagu ini wajib ada di majlis saya itu. Dan saya juga suka nyanyi lagu ni. Dan lagu ni OP COS lah, saya tujukan buat yang tersayang saya yang bernama ....................................




THE MOON REPRESENTS MY HEART


This is also my feveret song, dan saya fasih mendendangkannya sekarang! Walaupun gua tak tahu langsung apa maknanya, yang gua tau dia banyak sebut 'ai' yang bermaksud cinta. Tapi gua sertakan video yang berserta dengan lirik dan maksudnya. Khas untuk si dia juga. Dan wajib ada di majlis gua nanti juga! haha



AGAIN, HAPPY 32nd BIRTHDAY MY SAYANG DATO SITI NURHALIZA!!


2 comments:

ween said...

happy birthday to her. mmg dia sgt canitk! :)

Afeeqa Hazwani said...

yeah bebeh! heee