Yours Truly;

My photo
Johor Bahru, Johor, Malaysia

Monday, January 10, 2011

Pabila kita bicara tentang rindu,

akan jadi sebak sesebaknya.

tambah-tambah lagi dalam keadaan cuaca yang begini.

buat aku cam nak nyanyi lagu kita. bukan 'lagu kita' Aizat tu. tapi lagu kita, kita...lagu kita lah! kita je yang tahu. kan sayang?

dan lagu yang buat aku nak nyanyi sangat sangat sekarang ni ialah lagu, Tanpa.

rupa-rupanya aku suka menyanyi. macam dah lama tahu ek. tapi aku belum suka sangat nyanyi depan orang ramai. masa zaman dulu-dulu sukalah. daaann.... agaknya suara aku hanya sesuai didendangkan buat orang yang tersayang je kot.. tu pun aku malu-malu. haha buwek geli! dan lagi, kadang-kadang aku suka nyanyi sorang-sorang, menghiburkan hati sendiri.

hmmm..

aku rindu suaranya.

aku rindu gelak tawanya.

aku rindu gurauannya.

eee aku suka betullah bila bersama dengan orang yang buat aku rasa sempurna sangatttt!!!

orang yang buat aku rasa diperlukan.

aku betul-betul dalam mood loving-loving sekarang.

dan aku rindu dia sampai aku rasa nak menangis sangat! tapi ku tahan jebat sebab aku malu kalau kejap lagi kantoi dengan Rah.. haha.

dan aku malu kepada sesiapa yang baca entry ni. nasib baik aku tak boleh tahu siapa yang baca. malu, kerana sifat sebenar aku sejak dua menjak ni, aku tak suka nak tunjuk perasaan sangat dalam blog. tapi perasaan cinta ini mendahului segala-galanya.

2 comments:

Sofea dean said...

sapa yang bertuah sangat tu sayang ?meh habaq mai (:

Afeeqa Hazwani said...

nama dia DOT DOT DOT heheeeeeeeeeeee