Yours Truly;

My photo
Johor Bahru, Johor, Malaysia

Friday, January 14, 2011

The Love Song

Saja je nak share dengan you ols my fevret song & video clip ever..dulu, kini & selamanya. Macam yang saya pernah cakap dalam entry yang lepas, bila saya bercakap tentang lagu fevret ni, bermakna lagu tersebut wajib ada pada hari bahagia saya. aicehwah. Pada pendapat saya, lagu ini merupakan lambang cinta sejati seseorang terhadap seseorang itu. Memanglah banyak lagu yang bertemakan cinta sejati TAPI pada saya My All ni lirik & melodi dia betul-betul meaningful lah! Dan saya yakin, pada ketika lagu ini dirakamkan, Mariah memang betul-betul feel lagu ni. Mungkin masa tu dia pun berada dalam mood yang loving-loving orang kata kann sebab tu lagu ni menjadik. Sampai bila kita dengar jer, terus rasa macam hanyut gituw.. Ke aku sorang je yang terlebih berangan?


*err tak galakkan you ols untuk tonton..heheh..

Susah juga nak betul-betul dapatkan video clip My All Official nie. Sebab kadang-kadang tak jumpa atau tak boleh dimainkan langsung. Well, kali ni memang rezekilah dapat feel video nie. Takpe..saya tak feel sorang-sorang, saya ajak you ols sekali. HEHE... Err susah juga nak bawak lagu ni. Alangkan Dato Siti bawak pun tak berapa nak okay, lagikan gue dongg... Ngak bisa ngak bisa.... Dodoikan bayi tidur bolehlaaaa...tehee..

Saya dah lama dah admire lagu ni. Sedari form 2 ke form 1 gituw tak ingat ah. Tapi memang gila ah kat lagu ni. Memang gila. Takde lagu lain dah yang betul-betul boleh buat haku deeply in love secara tiba-tiba dengan sangat mendadak pulak tu! Tapi persoalannya di sini, deeply in love sama shiapa dongggg

Well, dengan sukacitanya saya ingin bertanya. Lagu apakah yang betul-betul boleh buat you ols gila bayang, lagu yang you ols takkan pernah jemu, lagu yang boleh meruntunkan perasaan tatkala rindu sedang membuak-buak, lagu yang sering menjadi lullaby you ols atau pasangan you ols, lagu yang mesti ada dalam koleksi lagu-lagu you ols & lagu yang you ols wajib hafal! Woww... Lagu apa agaknya ek? Jom kongsi.

6 comments:

Lupi said...

cinta ini membunuhku - D'Masiv

iebz RAA said...

haha aku taw..dulu mase form1 bukan ko selalu nyanyi ke?Hidayah mad zaki yg crite kat aku..hehe

kalau aku lagu:sabhi saddi- Nadiku

=)

Afeeqa Hazwani said...

lupi,
hee tq!

ibrah,
haha yelah kot form 1...heeeeeee

iedchan said...

dulu i suke la lagu ni..hehe skang da tak..:P

Afeeqa Hazwani said...

laaaa yeke... :)

zieedaud said...

bukan lagu tatkala rindu tapi lagu tatkala patah hati haha :p

http://www.youtube.com/watch?v=yipoOY56MbM