Yours Truly;

My photo
Johor Bahru, Johor, Malaysia

Monday, December 6, 2010

SUDDENLY I WANT TO WRITE

OH.. Sesungguhnya saya benar-benar dalam mood ingin pergi bercuti sekarang! Pergilah mana-mana tempat yang peaceful, yang ada theme park juga yang sejuk dengan udara yang bersih. Gold Coast lah kot dalam bayangan saya sekarang...huu...




Ibu suapkan banana split! Yummmmaaaayyyyy!!


Daannnn... tiba-tiba rasa macam nak upload jambangan bunga yang dapat masa malam final Gadis Melayu 3 yang dah layu selayu-layunya sekarang! haha.. ada yang berpendapat, baik laaa bagi sijil daripada bunga sebab at least sijil bolehla diframekan berbanding bunga yang akan layu. Takpun bagi bunga plastik! Saya rasa better kot...sekurang-kurangnya bunga plastik tu 'hidup' sepanjang zaman...ngeee.. Saya pun bukannya sentimental sangat.. as long as bunga plastik tu tampak hidup dan akan 'hidup' sepanjang zaman, saya rasa okay ja....hehe.....

Saya tak beridea sangat harini tapi mood untuk menulis blog masih ada dan segar bugar dalam jiwa nih.

OH! OH! OH YA! Kena share ni! Kena share! :D

Semalam saya tonton Harry Potter & the Deathly Hallows buat kali keduanya! Pertama di, The Curve. Keduanya, di Jusco Tebrau City. Masih....ya... MASIH! Masih teruja menontonnya walaupun buat kali kedua. Taktahulah kenapa, saya suka dan teruja dengan spells-spells mereka. Masa kecik-kecik dulu, saya berimpian ingin bersekolah di Hogwarts...memiliki tongkat sakti dan berkawan dengan Harry Potter. Tapiiiiii kamonlaaahh kaaann mati hidup balik pun takkan dapatnya bersekolah di Hogwarts tu sebab Hogwarts tu pon bukannya wujud ponnn...haha..

Oh ya, saya pernah buat buku skrap yang semuanya cerita tentang Harry Potter dan saya senaraikan kesemua spells yang saya tahu berserta dengan tujuan spells tersebut. Ee bessssttt.. Saya teruja betullah! Kalaulah saya ada wand...

Oh ya pembaca semua. Saya bercadang hendak mendelete entry-entry merepek saya sebelum ni. Bila saya baca semula, saya rasa geli geleman..ahaha.. Well, lumrah hidup kan. Nanti bila umur saya 23 tahun ke, bila saya baca balik entry ni, maksud saya entry yang saya sedang tulis sekarang ni, mesti saya rasa geli geleman juga. Tapi takpelah, sekarang saya rasa entry ni boleh diterima lagi.. HAHAHA...

5 comments:

sab said...

haa even da pindah, still ingat jusco tebrau city yaa fee :) hehe. knp pindah :( *cehh macam berjiran jeaa.

Afeeqa Hazwani said...

of cos! hee ala bukan jauh sgt pon sygg ;p

si suraya said...

makin cun la ex gadis melayu kita ni! heehee :D

sab said...

dulu sab nak dtg ruma fee, fee tdo.
haa pas nee jgn tdo tdo lagi tauuu :) hihii.

Anonymous said...

Hi! Do yоu knοw if they mаkе any ρlugіnѕ to аssіst with Search Engine
Οptimization? ӏ'm trying to get my blog to rank for some targeted keywords but I'm not seеіng νery goοd results.
If yοu knoω of any plеаsе ѕhaге.

Thank you!

Here is my page; tantric massage in London