Yours Truly;

My photo
Johor Bahru, Johor, Malaysia

Sunday, December 12, 2010

The Short Trip

Helo ebriwannnn!

Since saya rasa macam saya perlu upload gambar saja, so boleh tak saya biarkan entry ni dinamakan seperti entry bergambar SAHAJA? Tanpa apa-apa captions or short story perhaps? eheeeheee...





Memandangkan semasa di Times Square, kami agak 'sibuk' mengehem ehem, jadiknya, camera pun cuma menjalankan tugasnya pada hari kami hendak pulang ke JB. Jadiknya, memang tak berapa nak ada sangatlah gambarnya. ihihi..

Apa itu mengehem ehem?eheee... teka teka! yelaa...memanglah main dekat theme park dia.. tapi saya nak jawapan lain! hee rasanya semua orang pun dah tahu. cuma saya dengan Rah je baru tahu betapa heavennya shopping di situ. Murah bebeno! Tak tahulah taste orang lain macam mana kan, tapi bagi saya dan Rah harga tidak menjadi isu besar. As long as dia cantik, saya bedal ja. Apa-apapun, mesti kena pandai pilih. Salah pilih, memang nampak jelek lah. Sama je branded ke unbranded ke.. Sebagai contoh, saya ada sepasang 5 inch Nine West high heel dan sepasang lagi 5 inch Vincci high heel jugak. Siapa tak kenal Nine West dan siapa tak kenal Vincci kan? Jauh juga lah jurang perbezaannya. Tapi saya pakai beberapa kali je Nine West tersebut sebab tak selesa berbanding dengan Vincci murah tersebut. Selesa dan vogue seiring! Suka! Nampak di situ? So lu pk lah sendiri sebab gua dah mula bosan menghadap entry ni! haha

Have a lovely days everyone! :*

9 comments:

siti hajar said...

comel larh kalian !!!

azaliahjsalleh said...

lame dh x pegi TS
tak tau plak citu murahhhh

Nurul Fifi Amalina said...

yeah! TS mmg murah fee. bawak rm100 pun da bole dpt mcm2 kan?

btw, fee lawa in long skirts! gorgeous okayh! =p

Nia Ridzwan said...

puff jacket <3

Sofea dean said...

fea rinduu berdua ini ,huarghhhhhh

sayang sayang haritu fea dh jmp cream puff yg kita cari2 kt JB ny ,tp tak best lah biasa je,nt fea cari lg thebest punya

Afeeqa Hazwani said...

hajar, hehehe takdalah..

azalia, betul! lg2 skrg ni dorang nak habiskan stok! baju i beli tu 29.90. long skirt, dan lain2 kebanyakannya rm 25 jer! :)

fifi, yaaaaaa betul3!! hehe! ee tak gojeslah fieee ;p

nia, yup! my feveret..eheee..

sofea, beard papa dkt CS tak sedap. gemok sgt.. nak yg comey2 jer.. :(

IFA Athirah said...

stuju!!kite kena pndai pilih bru kte akn pkai lame http://www.geekintherainbow.blogspot.com/

Ida Fahani said...

waaa...boleh pakai heel 5 inch ker..jeles~~

Husna Ali said...

feeeee, cantiknya kau :D update lah banyak lagi. hehe :]