Yours Truly;

My photo
Johor Bahru, Johor, Malaysia

Monday, December 6, 2010

Akan selamat berada dalam kantung memoriku hingga ke akhir hayatku, CEWAHhhh ;p

Selain berpantun, aku ni suka juga bermadah berpuisi bagai ni, tapi unfortunately lah kan, kurang berbakat rupanyaaa.. Tengok jelah title kat atas tuh, entah apa yang aku cuba sampaikan entah...tapi kan kawan-kawan pembaca sekalian, tinggi harapanku agar engkau tahu apa yang cuba aku sampaikan sebenarnya... Taknaklah jadi macam ; Harapan tinggi menggunung, apakan daya....tangan kontot! hehe gurau-gurau manja! Pinjam peribahasa Cik Hafidzah, selaku guru BM kuuu... ;p

Okay, beberapa hari lepas, wartawan Utusan Melayu ada call aku, nak interview katanya. Sekarang ni interview boleh call2 jer, kalau nak selitkan gambar, bolehlah dorang amek kat arkib je sebab dorang ada simpan gambar-gambar tu semua. Yelaaa takkan ku lupa sesi photoshoot kat Utusan dengan 3 persalinan lepastu satu persalinan berapa kali shot beb! Jenuh aku dok pikiaq pose apa kena buat. Tak habis-habis pose yang sama. Well, aku bukannya terror pose sangat. Pose setakat nak upload kat facebook bolehler..hahaha.






Tadaaaaa! Terima kasih kepada rakan facebook ku, Keyratira sebab bagitau muka aku keluar Utusan harini..haha.. Masa wartawan tu interview aku, segan pulak aku nak tanya bila cerita aku keluar, nampak cam poyos-poyos lah pulak, so aku diam jelah..heee.. Hmm montel jugak aku ni kan..haha baru ku sedar.. :P Tapi masa photoshoot ni, Kak Azi makeup artist dengan Kak Iza dok kata aku dah kurus. Tapi memang masatu aku mengalami pengurangan berat badan pon cuma gambar ni tipu! Tapi sekarang aku telah montel seperti sediakala..haha


heheheheheheeeeeee...



Oh ya untuk pengetahuan, setiap kali tahu GM3/diri sendiri masuk paper, mesti pulun nak beli paper..heheee... Tujuaannya ialaaaahhhh......










FRAMEKAN DEKAT RUMAH! hehe... ade few pictures yang diambil semasa malam final yang telah diframekan juga gambar bersama Tun Mahathir yang juga telah diframekan. Ada beberapa lagi yang belum sempat diframekan. Pada pendapat aku, ni je lah antara kenangan manis yang dapat diceritakan pada anak cucu aku nanti..haha.. Sepanjang dalam GM pun aku tak bawak camera, tu yang kalau tau masuk paper je, wajib beli paper tersebut sebab nak framekan dia! Gambar bersama Tun pun minta belas ikhsan Kak Dayah (pinjam camera Nor Hidayah Samsudin, hehe) untuk rakamkan dulu gambar bersama Tun Mahathir. Tun sangat sporting & sangat cute! :)

Paling tak boleh lupa...haha... Masa pertama kali kitorang masuk paper (Metro) semua dok pulun call parents laa, classmates laaa, pakwe laaa, sedare mare laa suruh beli paper harini juga! Maklumlah kami semua takde kesempatan nak beli tu yang ASAP call waris suruh beli paper.haha lawak!

Kali kedua ke ketiga (tak ingat) keluar paper, terus cerita tak sedap, ingat lagi, 'Gadis Melayu Tunjuk Taring' oleh CAK (Cerita Artis Kita).. haha laaagilaaa lawak! Takde kena mengena langsung. Kitorang tergelak je baca cerita tuu..

Hmmmm.. Such a vewy vewy vewy sweet sweet moment ever! ;)

3 comments:

sab said...

utusan harini sygg? jup i pegy beli :) btw, ada entry pasal you. sorry sebab 'curi' pictures you. sorry fee.

si suraya said...

wah! sangat best la dapat frame gmba ngan org2 best pulak tu! lagi2 asyraf muslim tu! fuuhhh :D

nurul said...

kak feeqa.best nyerr jadikk femes:)
hhe
gudluck dalam hidup.
semoge teruss success kak:)