Yours Truly;

My photo
Johor Bahru, Johor, Malaysia

Sunday, November 28, 2010

Saya masih di sini :)

Mesti kena...mesti kena...mesti kenaaa..........

Mesti kena update blog!!!!!!!!!!

Boleh mati cemburu sebab tengok semua dah update..hish ;p

Takdelaaa....berat sikit nak update...sebab apa tauuuu... Sebab takda gambar baru. Bosan kot nak update camni.. bosan ah bosan bosan.

Nak update ke taknak, nak update ke taknak....nak ke taknak...

Esok jelah aku update. Ni lah masalahnya kalau camera punya memory dah full. Pegi jalan mana-mana pun jadi malas nak bawa camera gemok tu ke hulu ke hiliaq. Makanya, takdalah gambar-gambar baru gua...hihihh...

Takpelah...okaylah....


Dah janji dengan awek nak pergi date,
Awek namanya Siti Kelembai,
Bila blog dah malas nak update,
Mohlah saya ucapkan BYEEE..



eh..eh..


Memandangkan saya merupakan peminat setia Harry Potter sedari zaman Sorcerer's Stone, jadi saya rasa amatlah loser kalau saya terlepas walau satu siri pun! ceh.. harus ke boldkan amatlah loser tersebut? hihi

Mula-mula saya dah terlepas Half Blood Prince, hish! Sebab masatu saya SPM kan, jadi saya pun terkocoh-kocoh beli DVD dia, maka tontonlah saya akan siri tersebut.

Jadi saya ingin menyatakan di sini, amatlah lega hati saya apabila saya sudah pun menonton siri Half Blood Prince kerana kalau saya tidak menontonnya, saya tidak akan tau kejadah HORCRUX apa yang mereka 'care' sangat dalam siri Deathly Hallows.

Alamak tak jadi nak tutup entry!! Uwaaaaa nak cerita lagi! Nak cerita lagi! haha mengada-ngada tahi kuda :P

Ohya, takda Hogwarts langsung dalam siri HP 7 nih. TAKDE. Dann..... Severus Snape jadi pengetua kot... eee jahat.

Fleur Delacour kawen dengan Bill Weasley. Ingat lagi tak Fleur Delacour? Dia dari sekolah Beauxbaton Academy. Alaa dalam siri Goblet of Fire kan ada Beauxbaton Academy dengan Durmstrang Institute tuu... Oh how I love Viktor Krum!!

Tapi wedding mereka kena kacau dengan Death Eaters... eee jahat.

Okaylah dah cerita. Nanti yang belum tengok rasa tak surprise pulak.. ;p

Persoalannya, ada berapa lagi Horcrux yang wajib dihapuskan setelah cincin pusaka, Diari Tom Marvolo Riddle dan rantai loket yang baru saja dihapuskan.

Jawapannya, kemungkinan ada lagi 4 Horcruxes sebab kesemuanya ada 7. Dengan terhapusnya kesemua Horcrux, maka, akan tamatlah riwayat Lord Voldemort. YAYYYYYYY! Padan muka.

Nantikan Harry Potter and the Deathly Hallows Part 2 ya!!

1 comment:

IeQa aWr said...

congratz! anda di tag!! he he visit my blog k..