Yours Truly;

My photo
Johor Bahru, Johor, Malaysia

Sunday, November 7, 2010

Bila aku start mengomel

Menghabiskan masa hari ini dengan melayan Naurah & Piyah. Had fun with them. Mummy dia kata, dekat rumah, mereka selalu ulang skrip aku dan Kak Ct. See? Berkesan ke tak berkesan lakonan kami? haha sampai budak umur 4 dengan 3 tahun boleh tahu skrip kami siap ulang-ulang, 'Siti! Siti! 'Afiqah! Afiqah!' 'Bantuan dah sampai! Makanan dah sampai! HAHAHA what the comel!

Esok sekolah! yayyy! Perasaan? A bit confuse sebab haku rasa macam budak baru masuk sekolah baru. Lain-lain perasaan, lemme keep it as a dark secret ;)

Baru-baru ni haku realize something. Saja je nak share dengan you all. Haku taktahu lah you all pernah tak alami apa yang aku nak share ni kan. But sometimes, ada perkara yang kita rasa kita nak share secara umum..hihikk... :P

Kadang-kadang, kita tak perlu nak rasa rendah diri sangat taw sebab berdasarkan pengalaman aku yang tak seberapa ni, bila kita terlalu humble, people will take advantage. Kan?

Secara jujurnya, aku seorang yang pemikir dan aku mudah tafsir fikiran orang melalui raut wajah dia. Sebab tu aku cepat sensitif kot haha yelah sebab aku mudah tahu kalau ada orang mungkin tak senang dengan aku atau yang sama maksud dengannya. I'm not telling you guys lah bahawa tafsiran aku tu benar belaka yelaahh aku pun manusia jugak, kamonlah kan...

Mungkin raut wajah aku macam takde perasaan but kamonlah, aku still manusia. Aku ada perasaan. Dan lagi sekali aku nak ulang, walaupun aku baru 18, pemikiran aku juga mungkin lebih advance dari orang yang mungkin anggap aku macam tak tahu apa-apa. haha entry ini macam berbaur ingin melepaskan geram kan, habistu SO WHAT?

'Eh stop it stop it! theres someone yang tak cukup umur is here!'- Peah. tengah berbual-bual tiba-tiba berhenti pulak. seems that the topics were quite sensitive utk budak yang dikatakan tak cukup umur tersebut.

'You're nothing, you know nothing and i think you better shut up before i shut you up and vomit on your face, slut.' -yang terasa kena sound *dalam hati jelah kan....

Haku rasa haku dah belok jauh sangat.....hehe!

Haduh.. lupa pulak point asal!

Yang penting sekarang, pada aku, kalau nak rendah diri pun berpada-pada, dan pandai-pandai lah nak handle orang yang jenis suka merendahkan orang lain. Kalau jenis kepala aku, aku bidas je balik! Memang tak kasi can sebab selama ni haku kasi can, kena pijak kepala pulak. Adoiiiyaaii...

Tu jelah..hehehe...

Oh hi! Selamat berkenalan dengan the other side of Feeqa yang boleh kira rawr jugaklah! By the way I'm Feeqa, I mean the other side of Afiqah Hazwani... :P

I've many characters anyway..haha so beware!

Oh ye, tolong ingatkan saya untuk study...... huuuuu




Perangai gila kalau tak kena halau masa rehat. Yelah masa rehat kan kena pergi kantin. Ikutlah undang-undang. Oh my! Soooooooooo budak sekolah!! :P


Jaga-jaga. Saya jadi pegawai polis setiap hari Rabu.


Si skema control cun. Memang ah control cun. Kalau berani sangat, uploadlah gambar buruk sendiri dekat blog. Berani? Aku tak berani lagi...belum berani lagi...hahaha.

2 comments:

amer|zhafran said...

xcukup umur mana bleh jd polis~hehehehe...

Afeeqa Hazwani said...

hahaha jahat! :P