Yours Truly;

My photo
Johor Bahru, Johor, Malaysia

Monday, October 25, 2010

Kemanisan di Hujung Perjalanan




Mimie je tadak!hehe....
(masa Media Prima Television Network Screenings 2011) Mafia theme kot...wehee..

Diam tak diam, sedar tak sedar, nak final dah gue..hehe.. Ni pun baru je balik dari berlatih teater dengan Cikgu Zizi. Feeqa dah boleh menghayati watak dah. YAY! Seronok rasa... hmm manisnyaaa....

Feeqa rasa macam taknak balik JB pulak. Kalau diberi sebulan lagi Feeqa join GM ni, alangkah indahnya! Taktahu kenapa tiba-tiba rasa macamtu... Biasalah kan, kalau kita hampir nak kehilangan sesuatu tu, baru kita rasa nak hargai ia betul-betul... *sigh

YaAllah...dalam masa yang sama, tak sabar juga nak kembali ke kehidupan lama Feeqa..tapi Feeqa mesti ambil masa nak adapt balik...tak tahulah kan. Moga Allah permudahkan semuanya, amin....

Banyaknya kenangan manis bersama GM....ishhhh sedihnyaaa!! Kenapa cepat sangat masa berlalu..hmmm..

Tinggal berapa malam je lagi Feeqa akan tidur sekatil dengan Mimie & Rina...hee.. Teringat tadi Kak Rina cerita, dia kejut Feeqa bangun subuh tapi Feeqa tidur mati... Tak nguet (tak gerak) langsung Kak Rina kata. Mungkin sebab Feeqa penat sangat..hmm nasib baik cuti solat.. ;p

YaAllah I'll Miss Them So Much!!! ♥

No comments: