Yours Truly;

My photo
Johor Bahru, Johor, Malaysia

Friday, October 15, 2010

Kehidupanku di Dunia Baru

Huuu...duduk dekat Seri Pacific ni hari-hari kalau boleh nak pergi The Mall. Fulus semakin susut. Heheh..sabar jelah kan.. Memang ujian yang maha dahsyat lah bila duduk dekat depan mall nie. Serius weh, hari-hari kot Feeqa pergi mall...hahaha.. Hesh taklah hari-hari kot. Adalaa selang sehari ke kan. Contohnya harini Mimie pergi mall dengan Hidayah. Mereka beli 2 in 1 eyestudio maybelline yang baru tu..haa dah puji mende alah tu bagai nak rak, esoknya mesti Feeqa pulak pergi beli. Lepastu harini Feeqa beli seluar aladdin..haaa esoknya Mimie pulak nak beli. Macam tulah kehidupan kami di sini..haha... Dia lebih kurang macam, si A harini pergi window2 je, esoknya si B pulak pergi shopping mende di mana si A window2 semalam.. haha I pun tak sure you ols paham ke tak apa yang I meraban ni tapi you ols takyah paham pon takpelah...kikiki...

Kejap lagi nak pergi praktis teater...heee... Bessssttt wehhh sumpah besssttt.... Tapi Feeqa nak pergi mandi dulu!

To be continued; Wednesday, 13 October 2010, 3.21 PM


Continue.....

Friday, 15 October 2010, 2.59 PM

Weh 3 hari kot nak amek masa sambung balik entry ni.haha.. Busy memanjang.... Harini ada rakaman Nasi Lemak Kopi O untuk final nanti.. Seramlah pulak nak final. Tapi lagi 3 hari untuk internal judging wehh! Takutnya yaAllah... Permudahkanlah aku dalam apa-apa urusan pun yaAllah.... Apa yang menakutkan sangat ialah apabila internal judging ni mengambil markah sebanyak 50% untuk final okay! Bantulah hambaMu ini yaAllah yaTuhanku....

Aku letih sangat tiga empat lima hari ni. Tak cukup tidur. Selalu lelah malam-malam. Terseksa juga...kadang-kadang aku terfikir, masa aku dah sampai ke.........
Sebabnya semput aku tu lain macam... Mungkin sebab kurang rehat kot... Atau..selalu sangat terdedah dengan air con...

Aku kena mandi dan bersiap ni. Untuk training teater lah macam biasa.. Seronok sangat class ni taw. Sentiasa bersemangat nak pergi. Main-main game dulu lepastu baru berlakon dan berteater.. ENJOY!

YaAllah, permudahkanlah percakapanku, cara pemikiranku, tenangkanlah hatiku dan berikanlah aku kehebatan yang luar biasa yaAllah dalam menjalankan apa-apa perkara sekalipun. Amin yaRabbal Alamin......

No comments: