Yours Truly;

My photo
Johor Bahru, Johor, Malaysia

Tuesday, June 1, 2010

Plain entry. RANDOM jugah.

Seriously jemari aku macam gatal sangat nak post something dekat sini tapi seriously jugaakk aku taktau nak post apa.

Okaylah nak publish.

Ceh takdalah.......sampainyaaa hati post sepatah dua kata ja. Tak best, tak best.

Hari ini ada student baru dalam class. Wan apa tah nama dia. Comeh sebab mata galak, eyelashes melentik, hihiihh, comeh sangattt tak macam form 6 pun! Suara pun kecik, kalau tak tanya and tak kenal dia mesti ingat dia Darjah 6 kut.

Eee nak cerita apa lagi ni?

Taknak cerita sesuatu yang mendukacitakan. Contohnya macam cerita Gaza. TAKNAK TAKNAK. Nanti serta merta bulu roma aku semua meremang lepastu aku sebak dengan sangat hebat. OKAY HESH JANGAN CERITA LAGI. Cuma mari kita berdoa, meminta pertolongan dari Allah S.W.T. Tu je yang kita mampu.. Lagi satu, wahai rakyat Malaysia, reti-retikanlah diri untuk mengenal erti bersyukur.

HMPH....

Cuma kalau cerita tentang aku terhantuk sinki pagi tadi boleh cerita. Ni semua bangun lambat punya pasal. Rah punya span mandi jatuh, aku pun tunduk la nak ambik kan, sekali bangun je, tenngg!!

Ha'ah bunyi dia tenggg sebab sinki tu macam bergegar lepastu kepala aku macam berdengung. Keras gels kepala aku ekk.. Yang paling best kena dekat dahi. Bonjolan dan lebam still ada sampai sekarang nasib baik tak obvious sangat. Kalau tak mesti pelik gila muka aku.

Esok hari Rabu kan? Okaylah, bolehlaa..

Hmmm.......

Aku kena carik bahan lah nak post blog sekarang. Apasal aku macam tak beridea je satu dua menjak neh??

OH YE. Aku dah temui satu blogshop yang agak bestlah. KLIK SINI KLIK SINI. Bestlah....sejuk dan kenyang mata aku layan maxi dress dia, hahahaha. Tapi satu benda jelah, kalau order harini, bulan depan baru dapat sebab dia ambek order dulu lepastu baru bagitahu supplier, lepastu baru dapat. Bukannya barang tu memang dah ada lepastu kita tinggal book dan bayar. Yang cara gitu aku cepat panas. Biasanya kena main rebut-rebut siapa cepat dia dapat dan dia menang lalu benda tu jadi dia punya. Aku selalu kalah. Boring. (-_-")



Baiklah boleh sambung buat kerja masing-masing. Tak bestnya... Takpelah asalkan aku puas dapat tekan-tekan keyboard. HIHIK...


OH SEBELUM TERLUPA! YAYY DAH BULAN JUNE!!!

3 comments:

Aimi Dayana Bahari said...

cian terhantuk kepala tu.
eh nak tanye wan tu laki ke pempuan??

atyra onlyy said...

wan tu laki ke pompuan?? wan hazlyana ke??klu dia btol wan hazlyana kemsalam kat diaa jee lah ehh..huk2

Afeeqa Hazwani said...

oh ye, wan tu PEREMPUAN. sorry sgttt cerita tak detail ;p

tyra, nama ayah dia wan zailan. nama dia ada perkataan zarihan, hihik. tak ingat nama dia apa. tp arwah mak dia keturunan arab. tu yg dia comel :D