Yours Truly;

My photo
Johor Bahru, Johor, Malaysia

Sunday, June 6, 2010

Birthday celebrations & Kenduri kendara :)

First of all, entry ini sepatutnya dipublish pada 6th June yang lalu. Tengok tarikh kat atas ni pun dah tahu kan? Tapi disebabkan hal yang langsung tak dapat nak elak langsung, makanya, baru boleh publish hari ini (8th June). Dan agak terkilan apabila kononnya nak buat entry comel sempena ulangtahun kelahiran sahabatku Ain Sofea yang ke 18 tu. Tapi takpelah ek Fea, hehehe.. Kira bolehla ni ek?ek? :P

Selamat Ulangtahun ke 18 Ain Sofea Binti Sardan ♥
6 June 1992! Heee..


Apa yang suka sangat? ;p

Ehem. Selamat Ulangtahun Ke 18 buat kami berdua, ewah.

Fea's friends yang comey comey belako.




YaAllah malunya gambar ni tapi sebab penat je lompat kan, lalu mesti kena upload!



Malamnya pulak ada kenduri sempena rumah baru pakcik-pakcikku. Sejak dua menjak ni bila ada kenduri kendara je aku jadi bingung. Sebabnya, takda baju nak pakai sebab baju raya tahun lepas semua dah ketat. Aku pun taktahu sangat kenapa dia jadi ketat, engkau tahu kenapa? Ke baju tu mengecut?
Lalu baju raya yang kononnya nak pakai tahun ni, dah dirasmi dulu. Aku tak peduli kut haha dah tanya ibu, ibu kata macamni, pakai jelaa...raya lain cerita. Bunyinya macam bakal ada baju lain yang bakal menyusul je... Hihiikk..

Lagi satu faktor, setiap kali bukak almari je nampak baju raya...setiap kali bukak almari, nampak baju raya. Aku jadi geram. Tulah padahnya bila baju raya tahun 2010 siap awal dari masanya. Sabar jelah haku.

Orang lelaki bertahlil, orang perempuan duduk dapur. Kalau yang rasa rajin sikit boleh duduk belakang dapur tolong-tolong apa yang patut.


Yes princess? Hihi. Manja sangat dia ni, taktahu kenapa =)



Muka aku kfc sangat.. Biarlah takda orang complaint atau marah pun? :P


Dekat sini pun celebrate birthday jugak. Best doo. Dua kali aku sambut birthday pada hari tersebut. Lepas ni tak celebrate lagi dah pun takpe :')

Oh dua puteriku yang tersangat comel tak sabar nak terkam kek.

Comel kan aunty-aunty ku? Dah ada anak dah semua tapi still body tiptop memang kalah haku padahal masa aku baby diorang yang jaga T__T




Tengok Naurah. Selenge habis, haha comel

Perfect photo eva! Takda gua kureng sikitlah kesempurnaannya kaann.. :P





Banyak gambar kan? Heeee.. Malas nak cakap banyak. Yang penting, semua enjoy!

3 comments:

ieqa said...

ibu² pakai sedondon eyk?
cute ^^

Mashii said...

takpa..muka kfc asalkan hati senang dik...

Afeeqa Hazwani said...

ieqa; haah. hehe

kak shita; yeye! hati senang jer. tehee