Yours Truly;

My photo
Johor Bahru, Johor, Malaysia

Wednesday, June 2, 2010

10 Actions You Want To Do Before You Turn 50!

Apa agaknya? Dah tanya beberapa responden. Jawapan tipikal;

-Kahwin
-Dapat anak.

Tu je. Aku paham...aku paham..... =.="

Apakah jawapan aku? Nak tahu ke?

Okaylaa okaylaaa...kita mulakan dengan;

-Kahwin *Tipikal
-Dapat anak *Tipikal. Hahaha
-Ada perniagaan sendiri. Butik atau Spa. Taknak perniagaan cap ayam ;p
-Menjadi seorang yang berkaliber dan berkarisma
-Menjadi peguam yang terkemuka
-Memastikan kebahagiaan rumahtangga @ keluarga yang dirahmati Allah
-Melahirkan anak yang soleh dan solehah *Tak sama dengan point dua eh eh
-Menunaikan haji
-Menjadi insan yang berguna, berjaya dunia akhirat, insyaAllah.
-Memastikan diri tak dimakan dek tua! Hot mama! Hehe


Banyak lagi. Rasanya... Tapi sebab Teacher Sam nak 10 actions je kan so, 10 jelah!


=)


Oh ye. I've just bought something that cause me an arm and a leg. :'(
Tak sukaaaaaaaaaaaaa...
Tinggi harapan aku agar hasilnya nanti tak mensakitkan hati tetapi fascinating juga...ewah ;p Sebabnya, bila benda-benda yang membabitkan duit ni macam sesak lah sikit kan.. Lagi-lagi kalau dah beli lepastu timbul ketidakpuashatian pulak. HESH. Macam biasa, untuk menyedapkan hati, aku cuma mampu berkata, takpelah anggap jelah aku menghadiahkan sesuatu untuk diri aku sempena hari ulangtahunku yang ke.. dot dot. tehee

Banyaknyaaaaaa kerjaan sempena cuti yang akan datang neh.. Mintak-mintak dapat disiapkan sebelum due date lah of course! Sebelum ikut ibu bercuti sakan, at least mesti dah siap 70%!






OH! Jom kita buat; To Do List Before I Die nak? Interesting weh!

No comments: