Yours Truly;

My photo
Johor Bahru, Johor, Malaysia

Monday, May 10, 2010

What a tiring day, fuh fuhh!


I cant wear tudung beautifully today. What a daymn. Isk isk. Dah lama tak pakai tudung sekolah agaknya sebab tulah lupa macam mana nak pakai dia. Pathetic! Muka kusut je masuk sekolah (Rah kata sebab dia yang greet masa aku masuk sekolah). Aku benci sebab aku selalu pentingkan first impression orang lain terhadap aku. And.....boleh lupa Mandarin class pulak tu! Enak je aku berorientasi sedangkan lao shi tertunggu-tunggu kelibat aku, haha, nasib baik dia text lepastu aku pun ternganga.

Sakit kepala je keje. Dari semalam camnih. Banyak sangat pikiaq bukan-bukan tu yang jadik lagu niee, ecehwah. Macam biasa, penyelamatnya adalah panadol dua biji, vitamin B complex dua biji juga vitamin C satu biji. Alhamdulillah lega serta merta.

Kusut siot. Kusut kusut. Aku rasa macam dah tak terurus. Haha. Aku mula terasa tak terurus ni sejak beberapa hari lepas. Macam-macam aku fikir. Sakit otak huuu.. T__T

Kena rush class english! Tiap-tiap Mon-Thurs, 3.30pm-6pm.....sebab Fika nak pergi Uitm Shah Alam dah 23rd May neh. Cepat-cepat lah habis class! 2 jam setengah lama kut!

Jealous dekat siapa-siapa yang dapat asasi undang-undang dekat UITM Shah Alam. Termasuk Fika! Haha. Good luck anyway my dear :)





I'm gonna release my kusut masai by now. (^.^)v

2 comments:

amer|zhafran said...

camna??best x skolah balik??hehehe..

Afeeqa Hazwani said...

best woooooooooooooooooo :'D