Yours Truly;

My photo
Johor Bahru, Johor, Malaysia

Monday, May 3, 2010

Sekolah Rah! Here I Come :P

Takde apa sangat.. Cuma... Finally, aku dapat jugak apa yang aku dan famili aku nak. Rah mesti suka giler aku sambung form 6 dekat sekolah dia, hehehe boleh pergi sekolah sama-sama! *Rah balik lambat harini.. Jadi model tudung cikgu dia, haha.
Jurusan kemanusiaan. Aku takda idea langsung ianya berkenaan apa. Ada idea? Boleh share dengan aku.. :')

Pendaftaran 10 May. Dah dekat siot. Dia suruh pakai baju sekolah pulak tu. Masa last day aku pakai baju sekolah pun, baju tu dah sendat kut. Kalau sekarang?? T__T Memang kena beli baju baru lah nampak gayanya. Macam biasa, mesti Canggih dan size 17 1/2 lepastu cutting sikit. Sikitttt jeee ;p












Gambar ni je aku jumpa, tu pun ambek dari Myspace aku yang dah usang tuh.


Best jadik budak sekolah balik. Boleh perasan budak-budak lagi. Hurayayayayayy

20 comments:

OshKosh BgOsh said...

welcome back 2 da school budak.

Afeeqa Hazwani said...

JANGAN PANGGIL BUDAK AH. I panggil you orang tua gendut kang baru tau. haaa

amer|zhafran said...

ayuh kembali ke sekolah..ayuh!!

hik3...

OshKosh BgOsh said...

fqa lom cecah 18 so B.U.D.A.K lagi okey.. ye i know dah tuaaaaa gendot. biarlah

Ieda Zakaria said...

wahhh! congrats! good luck :)

boleh drive pergi sekolah dgn rah. hehe.

mardhiah ismail (: said...

jurusan kemanusiaan tu sastera fee.
nanti ade pakej la subjek die.
mcm pergajiaan perniagaan ,
geografi , and alls.
nnt orientasi (:

Husna Ali said...

sangat comel. HEHE. goodluck fee :)

Afeeqa Hazwani said...

amer zhafran,

eh tu macam iklan kasut New Era je! hehe

thanks btw :)

Afeeqa Hazwani said...

shah,

yelahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Afeeqa Hazwani said...

ieda,

haha tulah kan, thankssssss!

Afeeqa Hazwani said...

mardhiah,

mana you tahu ek? heee. okay terima kasihh! :D

Afeeqa Hazwani said...

una,

ape yg comel? hahaha, thanks dear.. good luck juga!

mardhiah ismail (: said...

hehe ,sbb i pernah dipakse masuk f6 dulu. heee. tp i dtg orientasi je. tu pasal i tahu. HAHA

Ieeko. said...

HOI SAKIT HATI SIOT TENGOK MUKA YOU! ASAL COMEL NAK MAMPUS?


Ngahahaha ;D

Amacam? Gangster tak ^^.

Hee, comel lah you ;)

Phewitt.

Afeeqa Hazwani said...

mardhiah,

laaa yekeeee, hehehee

Afeeqa Hazwani said...

ieeko,

uisy takutnye I! hahaha

Mohd Safwan said...

tahniah selamat dtg ke skolah TDs...

Afeeqa Hazwani said...

thankss wan :D

full of love,keyna said...

wewiiit,fee selamat kembali ke sekolah !:D

Afeeqa Hazwani said...

thankss keyna!!