Yours Truly;

My photo
Johor Bahru, Johor, Malaysia

Friday, April 23, 2010

Hah? Rombongan merisik? Ibu! Ape bende niee buuuu!

Masa yang sesuai sekali untuk post baru! Sebabnya memang sedang tidak buat apa sekarang. Rah pun ada entry baru kut. Takkan aku nak pandang sipi je? Hihikk.. Malam Sabtu yang plain. Boring. Memang boring. Boring ye boring ye boring ye ye ye.

Merepek.

Next Monday (xia ge xing qi) ada test atau nak gentar lagi, akan sebut sebagai EXAM. Bahasa Mandarin...atau Mandarin language. Ecehcehcehwahwah. Lao shi kata tak susah. Dia kata aaa. Aku paling tak reti tang recognizing words. Wallaah, memang hebat sangat ah. Reading okaylah sebab aku practice tajwid dia hari-hari. Mengenal perkataan? Aku selalu blur. Nanti aku merayu suruh lao shi bagi clue. Dia pun bagitahu clue sampai ah kantoi jawapan sebenarnyee.. Heee..

Kejap nak minum air lah.

Okay dah minum. Betullah pergi minum. Tak tipu. Yang tipu, tajuk entry kat atas tu haaa. HUEHUEHUE :P

Tapi...lao shi kata, afiqa hooo don woli maa, test ini sinang munya..manyak lidingg (reading), kamu misti mole muatt munyaa (buat punyaaa)..

Gelis. Macam nyonya. Lao shi aku tak macam nyonya eh.. Dia bebual normal je, hihi. Dannn.. Muda dan comel. Muka dia ala-ala korean sikit. Memang comeh ah. Mula-mula dulu aku ingat dia bujang lagi, rupanya dah kawen. Comeh sangat dia nie. Kalau gelak, mata dia jadi kecik. Dahla pakai contacts big eyes. Comey comey. Dann...baik hati juga! Dann..suka buat lawak. Walaupun dia ajar aku sorang, dan aku mengadap dia sorang, class kami tak pernah senyap. Aku dahlah suka gelak dengan lawak dia tu, hehehe..

Ha, macam mana kalau aku kena risik betul-betul ek? Kelakar kut, kelakar....kelakar...walaupun tak lawak eh.. Ada ke .... alamak tergantung :p

Alamak Rah baru lepas mandi. Suruh aku tutup laptop pulak. Eee sibuk ah dia niieee.. Ish ish. Haa.. Semalam kan, ibu kata kan, kalau bil eletrik naik lagi bulan depan, elaun aku kena potong. Oh! Itu tidak akan berlaku. Siapa yang benarkan elaun aku dipotong? Siapa?? Hesh hesh.

Beredar sekarang.

Lupakan soal risik-merisik. Nanti kalau betul-betul, tolonglah percaya sebab ianya betul dan tiada yang betul selain yang betul sebetul-betulnya.





Oh, pleaseelaahhhh.... ;P

2 comments:

aten. said...

ayakk.tajuk sulah bikin gmpak.
Wa mati2 igt lu btul2 mwu kne lisik punye maa.haha

Afeeqa Hazwani said...

hahaha biaselerr buat gimik sikittt :P