Yours Truly;

My photo
Johor Bahru, Johor, Malaysia

Monday, April 26, 2010

Bukan rezeki aku agaknyaa.. Wuwuwu....

Memang aku teringin dan berkenan lah sesangat nak sarung sepatu-sepatu spesies ini dekat kaki aku ni ha. Tapi oleh sebab kaki aku ni jenis kaki perempuan hulu, makanya, aku hanya layak dengan flip flops. (-__-")



Oh ye, by the way, its Rah's :')




Well, semalam punya melecet pun belum surut lagi. Dia still bergelembung. Aku pun tak tahu kalau bergelembung tu apa puncanya, tapi aku tahu dia stok-stok yang letupkan mesti keluar air punyaaa. Pfftt.. Sensitip betul sang kaki ni hah... Baru jalan sikit kuttt... Hmph. Inilah akibatnya memilih kecomelan daripada keselesaan. Aku tak rela sakit lagi untuk kelihatan cantik atau comel. -.-"






Today is Raudhatus Safiyyah's birthday, atau lebih manja dipanggil Piyah. Happy 4th Birthday Piyah kesayangan Kakak Iqa ♥♥♥


Piyah baju pink. Spendel pink tu Naurah. ;p

10 comments:

AM SYA said...

ehh??pkai crocs p0n mlecet gakk??

wuuuuuu~~nice wedges!!

want2!!

Husna Ali said...

kasut ni aku pernah try. bangga diri sekejeap walaupun TAK BELI. HAHA buruk sungguh perangai husna ali -_-"

LUT said...

comel kasuttt :P

Afeeqa Hazwani said...

kak sya;

taklah, tu bukan kasut saya. yg melecet tu kasut lain.. :')

Afeeqa Hazwani said...

una,


haha tak buruk..tk burukk.. hihi. biaselaa tuu. tp kalau kau pakai msti lawa kan? org lampailah katakaaannn :)

Afeeqa Hazwani said...

lut;


kasut Rah :')

Mohd Safwan said...

x jeles ke nazira dpt kasut yg comel 2?

Afeeqa Hazwani said...

safwan;

tak jeles lah wan sebab biasenye ape yg akak tak dpt pakai, and nadzirah dapat pakai, akak dah suka sangat dah dapat tengok dia pakai :')

LUT said...

laa kasut rah ke, xcomel ah. haha :P

Afeeqa Hazwani said...

lut,

haha gedikk!