Yours Truly;

My photo
Johor Bahru, Johor, Malaysia

Monday, March 1, 2010

Arabic eye make up tutorial

Memandangkan saya dah lamaaaaa sangat sangat (bukan sanad eh) nak belajar arabic style punya makeup (khususnya bahagian mata, SUMPAH envy), so haritu saya tergoogle dan terjumpa. Alhamdulillah, tak payah buang masa dan duit ambil class makeup ke apa ke kan. So, belajar dekat YouTube pun dah sangat memadai buat saya. Lagi puas hati bila dapat buat sendiri berdasarkan tutorial tersebut. Saya ada juga wujudkan video tentang cara saya mengenakan makeup pada bahagian mata dengan berpandukan tutorial arabic eye make up tersebut tapi saya rasa video itu macam cannot go langsung jadi saya pun abaikan jelah dia. Tambahan lagi, dalam video tu suara saya besar dan percakapan sangat tak kena dan tak selari dengan aksi. Kiranya macam, suara saya keluar dulu baru bibir saya gerak. Mungkin sebab cakap laju sangat kan so webcam tak dapat nak catch up apa yang saya rapikkan. Okaylah enough.






Saya prefer yang ini sebab saya suka cara dia explain :')


















Yang ini pun okay juga. Daymn Gorgeous! :')










Jadiknya, selamat mencuba dan good luck!