Yours Truly;

My photo
Johor Bahru, Johor, Malaysia

Thursday, February 25, 2010

Tongue Twister

Pagi Khamis 25 haribulan 2, gua ke sekolah lama gua (macamlah lama sangat) sebab ada kejohanan olahraga. Fa, yakni gua punya adik, sertai kawad kaki serta acara balapan juga sebab tu gua sibuk nak tunjuk muka kat sekolah ni walaupun macam segan gila menyemak-nyemak dekat sekolah orang lain waima ia pernah menjadi sekolah gua tahun-tahun sebelum-sebelum ni. Gua nampak Gordon. Dia tua setahun dari gua. Nama penuh dia Gordon Gerrard Maman. Dia handsome walaupun orang panggil dia bangla. Pada gua, muka dia cam Syamsul Yusof walaupun orang panggil dia bangla dan dia kurus kering. Dan dia sebenarnya bukan bangla hehh ha ha ha







Gua try carik adik gua tapi warna kulit sume nak dekat sama (sunburn) lalu gua tak dapat nak detect akan dia dalam pasukan kawad kadet polis neh.






Tu dia Fa. Biru dan tengah pandang camera.


Dia yang nak lari tapi gua yang sakit perot cam nak pupu. Ha Ha









Yeah. Mesti bawak geng. Shirok dan Mira.













So. Lepas je selesai semua mende-mende alah ni, gua pergi class. Lagi 10 minit nak habis class, kami buat satu aktiviti iaitu aktiviti mengtwistkan tongue masing-masing. Atau noun dia, Tongue Twister. Gua telah find out Tongue Twister yang paling agak sukar ialah;



Peter Piper picked a pack of pickled peppers.
Did Peter Piper pick a pack of pickled peppers.
If Peter Piper picked a pack of pickled peppers,
Where's the pack of pickled peppers Peter Piper picked?




Lu ulang laju-laju sebanyak 3 kali kay baby.

Er.. Teacher suruh practise. Setakat ni gua cam dah boleh pergi laa jugak.













Gua rasa entry ni cam meraban. Sorry, gua nak post tapi at last gua macam taknak post la pulak. Konklusinya, dia jadilah entry macam ni. Okay tatta.