Yours Truly;

My photo
Johor Bahru, Johor, Malaysia

Sunday, February 21, 2010

Girls Day Out! Cehhh. Hehe

Entry ini hari Sabtu punya cerita.
Dah simpan dalam draft dua hari yang lalu. Tapi,
Hari ini baru publish!
Entry yang boleh kata dia basi. Tapi takpe, kita go on saja kay.



Naurah janji nak datang rumah hari Sabtu kan? Ya. Dia datang. Dah besar dah dia. Tapi maintain comel :')



Kami semua orang pempuan pergi hang out. Bapa Naurah, ayah saya, adik-adik lelaki saya semua duduk rumah. Leceh bawa orang laki-laki pergi shopping. Terlebih lagi window shopping sebab mereka kurang faham. Mereka rasa ianya sangat boring. Saya cuma boleh imagine kalau saya teman ayah pergi main golf. Ohmy. Boleh menggelupur saya atas rumput karpet padang golf itu nanti. Macam tulah kiranya. Orang laki-laki akan jadi terlebih sangat boring bila shopping semua pakai duit dia! Haha. Macam tak berbaloi apa-apa pun. Yang buat nak sedap hati sikit ; Nasib baiklah aku sayang pempuan nih. Kalau tak...... (anda sambung sendiri, haaa).


Tapi memang tak dapat nafi la, masih wujud juga laki-laki yang sangat gentle yang sanggup gila teman pempuan kesayangan dia (tak kisahla emak ke, girlfriend ke, kakak ke, adik pempuan ke) untuk shopping. Shopping macam okay lagi sebab dia masuk kedai, beli beli beli trus bayar kan. Tapi kalau tang window shopping.....masuk kedai, tengok tengok tengok, blah...ada yang berkenan beli...lepastu masuk kedai lagi, tengok tengok tengok lagi..blahhh.. Ulang la lagi benda yang sama sampai tumit naik melecet baru reti nak cari jalan pulang. Kalau tengok laki-laki tu muka dia cam redha je, jangan lah percaya hati dia seredha muka dia. Jangan la nak bangang pergi tanya ; Abang okay tak ni nak jalan lagi? Paris Hilton kat depan tu ada sale 10%. Sayang ingat nak Prada tapi kita beli Paris Hilton jelah dulu ek?


HAHA.
















Okay, ini dia cerita Girls Day Out saya. Malangnya muka saya tak berapa nak ada. Huu. Full time photographer laaa katakan pada hari tersebut. Huuu lagi.




Semasa dalam perjalanan pergi, dah tido dah. Ape daaa Naurah niiiii..










Tido Nauraaahhh.. Tidooooo..






Raudhatus Safiyyah :)






Nadzirah Hazwani vs Raudhatus Safiyyah siapa comel? Ha Ha









Eh eh, dah bangun?






















Naurah... Tengok sini.....







Ha, tengok pun! Janganla buat muka tak redha yayang oooiiii...






Saya sukak ini gambar! Comel. :P

































Hehe. Okay dah. Bye.






*Entry bawah ni tipu. Tahun 2007 punya. Bukan salah penolong ketua tingkatan eh. Salah ketua tingkatan yakni Encik Apis. Huehue. Okay dah byebyee!