Yours Truly;

My photo
Johor Bahru, Johor, Malaysia

Monday, January 4, 2010

Selamat bersekolah adikku semua!

Baru je teman ibu belikan buku-buku Fa tadik. Maklumlah budak tingkatan satuuuuuu. Freshie lah katekaaannnn. Dia sekolah petang ni. So, berempat la kat ruma sekarang ni haa. Ibu, aku, Fa & bibik (takboleh lupe niiii).
Dekat kedai buku sekolah tadi adela sorang dua trabelmeker yang bikin aku dengan ibu hangen jeh. Pantang betul kitorang manusie lembap-lembap ni. Eh, lembap tu cam basah je. K k. LEMBAB. Kau dah dapat senarai buku yang nak kena beli tu kan, jadik, boleh tak dari rumah kau tanda siap-siap mana yang nak beli mana yang taknak beli. Senang sikit keje kan. Datang je terus suruh orang kedai preparekan lepastu bayar. Ni tak, kat situlah nak terhegeh-hegeh tanya mana buku nak pakai, mana tidaakkkk, dia ingat kakak kedai tu cikgu agaknya kan. Ni yang aku nak kua kata-kata kesat neh hahaha. Dah muka aku ketat je tadih. Dahla tak mandi lagi, haha tengok dah terbuka pekung di dada. Isy isy isy. Bukannya apa, orang dahla ramai. Turn aku dahlah lamaa lagi. Dia boleh terbangak-bangak. Peh peh panas panas, haha.



Okay, dah puas aku lecture Fa tadi. Kalau aku still kat sekolah tu takpelah, boleh tengokkan dia. Risau.. Risau sebab dia tu blur-blur bhaha.

Selamat bersekolah adik-adik akak yang tersayangggggggg!!!