Yours Truly;

My photo
Johor Bahru, Johor, Malaysia

Wednesday, January 27, 2010

Dah nama pun perempuan!!! Ceh, perlu ke tanda seruan sebanyak tiga kali??

OH memang gila. Sangat gila. Teramat gila. (-__-")




Menyesal sangat sekarang sebab tak pergi interview untuk promoter First Lady sebulan yang lalu. Rm1000k++ tuuuu untuk sebulan! Kalau ada rezeki aku masatu, and aku dapat pulak kerja tu, mesti aku dah dapat shopping sakan sekarang ni!

Boleh buta mata aku kalau hari-hari aku memperhidangkan mata aku ni dengan melawat butik-butik online yang sangat meliurkan. Shit ah shit ah shit ah. Tsk.

Ni ha antara contoh butik-butik online yang selalu buat aku telan je ayaq lioq (orang Kedah kata).

inhouse-boutique.blogspot.com

evergorgeous.webs.com

najjah.com



Dekat Najjah ade la haritu aku beli tudung Syria dia. Tapi aku beli melalui Kak Finaz kat Facebook tu. Lawa dia ni, pembaca berita TV9 kut. Hmmm, tudung tu pun aku hutang Rah. Rah dia kayerrrrr. Sebab dia kurang boros cam aku. Kalau aku cakap dalam purse aku ada 2 hengget je engkau percaya tak? Ha Ha Ha. *Hutang topup kat ibu pun tak bayar lagiii. Sob..sob..sob..


Aku benci betul perasaan camnih! Nak beli takdak duit. Whuttaaaa?? Aku ingat lagi masa aku nak kerja First Lady dulu tu ibu kata camni, 'Alaaa, ko nak keje watpeee.. Ko nak duit, ko mintak je ayah..... Takyah susah-susah ko nak keje.. Lagi keje camtu penaatt taw...' Bila ibu dah KONONNYA sejukkan hati aku kan, aku pon cam, 'OKKAAAYY..'

Last-last, HABUK PON TARAK. Sumpah aku rasa aku nak duit sekarangg! Aza kata ada kerja kosong dan tengah carik orang, dekat-dekat tempat keje dia gak. Aku macam nak dan memang nak pon! Tapi.... Aku dah busy dengan class bahasa aku tuu. Hmmmm..

Sekarang ni engkau tahu tak aku sedang pikir apa? Aku nak join sesuatu ni. Jadi pengedar. Hehehehehe. KLIK. Senang, takyah pikir uniform ke apa ke... :D Patutkah ek? Tapi aku ni malas sikit bab-bab ni haaa. Haha leceh spesies manusia macam aku ni. Tahu NAK je. Usaha tarak. Hampeh hampeh.











Hm, doakan kekayaan aku dalam masa terdekat ni! Kalau ayah bagi aku RM500 sekarang, aku dah terharu sangat dah... Doakan aku dapat durian runtuh! Doakan aku dapat kecek ayah untuk dapatkan contact lens baruu (yang haritu dah expired), huu.


















BY THE WAY,
CONGRATS to Kak Chika sebab dah pregnant 6 bulan dah! Heee comel sangat!
Suka tengok orang pregnant-pregnant niii. Hm :')

Orang kawen-kawen pun aku suka tengok, hehehehe.

Tak lupa, congrats juga buat someone yang dah nak bertunang dah. Takpe sayang, jodoh tak kira usia. Awalnyaa dah orang meminang dah, hehe. Semoga berbahagia ye sayang! Tokleh letak nama dia kat sini, dia kata dia segan tapi nak cakap CONGRATS jugak! He He He







*Title buat saspen je kan? Hohaha.