Yours Truly;

My photo
Johor Bahru, Johor, Malaysia

Tuesday, December 15, 2009

Gajah terbang dengan apa?

Akhirnya, Twilight New Moon telah dapat ku tonton pade hari ini. Terubat sikit perasaan terkilan sebab tak dapat nak tonton Harry Potter and The Half Blood Prince dulu-dulu tuu. Memang terkilan sangat-sangat. Lepastu, ayah boleh pulak beli dvd cetak rompak Harry Potter tu semata-mata taknak aku keluar tengok cite tu dekat panggung wayang. Aku bingit jeh, sampai sekarang aku tak tahu cite tu pasal apa and malas nak amek tahu sebab aku terkilan. Aku tak penah miss setiap siri Harry Potter tu taw. Tuptup yang latest tak dapat tengok. Okay takpe. Lagipun orang kata lah kan, siri Harry Potter yang baru tu tak best mana pun. Tak dapat challenge yang Goblet of Fire tuu. Memang best sebab dia ada Robert Pattinson op cos.

Walaubagaimanapun, Twilight New Moon telah buat aku menguap tah bape kali tah di dalam panggung. Jalan cerita agak slow lepastu ending dia, omaigoat. Menyakitkan hati tapi takpelah kira okay lah kut. However, Jacob memang beautiful. :')

Anyway, 2012 telah berjaya membuat tahap keterujaan aku naik dengan mendadaknya. Aku suka sebuah story yang penuh dengan gimik dan suspen. Tapi kalau nak bandingkan 2012 dengan Twilight op cos lah tak adil sebab genre dia berbeza sama sekali kan. *1st Twilight's better :)





Edward Cullen & Cedric Diggory sememangnya punyai perbezaan yang ketara. Robert looks more cute in Harry Potter and The Goblet of Fire. Nampaknya, Bella semestinya bukan gadis pertama yang telah memenangi hati Robert di dalam filem. Huuu :)







Dengan susah payahnya.