Yours Truly;

My photo
Johor Bahru, Johor, Malaysia

Friday, October 2, 2009

Aidilfitri part 3

Semalam hari, 1 Oktober 2009



Kali ni kita raya with kawan-kawan masa sekolah rendah dulu. Lebih tepat, sejak dari darjah satu lagi! Specially Aza, C-la, Maiza and Kecik. It was exciting baby :)



Melihat gambar, silakan sayang.

The rumah of mine. Die orang datang lambat. Around 4 sumting. Lepastu start beraya about 4.30. Memang lambat.
Haha

Ha, baju pink itu Venicia. I am not sure dia bangsa apa tapi cool ah dia ikut all the malays pergi beraya and dapat duit raya, hihi

Ini dekat rumah Izzat. My ex-boyfriend, HAHA. Tak ah, ex scandal, heee.
Oraite, baju bluish purple tu C-la, tudung biru tu Kecik (sebab dia tiny je orangnya) and bertudung hitam tu adalah Maiza.

Afiqah Hazwani Md Nordin & Siti Assila Nor Asyikin Kamarozman

Berbaju hitam tu adalah Aza & yang pink tu Veni.
Saya jauh cinta dengan Aza punya canon.
Gambar dia macam lagi class dari nikon saya, haha


Aza ada candid masa saya tengah makan lalu saya candid dia pula! HaHaHa



Ha, ini dia si Izzat, haha. I mean, yang berbaju putih. Dia kata kami hampir berpakwe makwe dulu sebab masa sekolah rendah duduk sebelah-sebelah lepastu dia suka main cubit-cubit peha saya. Selalu gaduh tapi selalu baik jugak. Saya pernah merayu nak tiru dia punya math masa exam tapi dia kata, 'okay, aku tiru B.I kau, kau tiru math aku, deal?'
Tapi sekarang dia dah ada makwe cun. Saya pun dah ada pakwe handsome. Kahkahkah..

Wah, meriahnya warna.
Tapi slack siak nampak kenderaan sape entah park cam hagham, asal boleh je, HAHA.

I Love You Aza, fewit fewit. Abang dia nikah hari ni. Bestnya, heee tiba-tiba.

I Love You Kecik :)



I Love You Alls.




Zup zap zup zap, sampai rumah 7.30 p.m. Bila lagi ah dapat macam ni dengan you alls. Moga-moga, reunion tu menjadik ah. Tapi kesian ada budak dua orang tak dapat pergi sebab PLKN, haha. 4 bulan? Sekejap kan Kecik? Sekejap kan Mai? HEHEHE..







♥♥♥♥♥
Afiqah Hazwani :)