Yours Truly;

My photo
Johor Bahru, Johor, Malaysia

Thursday, September 3, 2009

I miss you blogspot

Okay ar pendekkan cerita, last week memang on pc je lepastu klik dekat firefox je dia keluar macamni.

Memang annoying ah. Tension. Dahla cuti sekolah okkay. Cuti-cuti ah sedap blogging lepastu online ke, chatting ke tapi terus terang ah saya tak suka ah chatting. Mudah terkena penyakit salah urat tangan. Kahkah.


Tu yang dah lama takde entry baru. Jangan ah sangka saya lama tak blogging sebab study nak trial eh. Tolong ah sikit. Saya cuma suka buat maths je. Sebab senang tekan-tekan saja pakai calculator casio tersebut. Lain-lain tu saya tak hope apa-apa. Ceh, tak suka betul ah buka pekung di dada blog neh. Er anyway, saya baaaaaruuuu saja selesai paper Bahasa Melayu semalam and English pada hari ini. Entah kenapa entah setiap kali paper essay Bahasa Melayu ja, semasa 10 minit terakhir, lagi dua perenggan terakhir untuk karangan Bahagian A tak buat lagi. Lalu saya mesti ber 'ERGH ERGH' lepastu menggigil. Tulisan jangan kata ah. Dahla tulisan buruk lepastu masa tulisan tersebut dimenggigilkan oleh saya, lagilah buruk lagi hodoh lagi memalukan. Saya mengaku, antara banyak-banyak budak perempuan yang saya pernah jumpa, tulisan tangan saya saja yang paling tak cantik. Yalah, biasanya, girl's writing memang cantik, kemas lagi bersih kan. Tapi sebaliknya buat saya.


Saya suka jawab paper essay English tadi sebab untuk section B saya pilih essay ini; IF I WERE RICH AND FAMOUS.

Peh, mencurah sungguh ah idea saya ke daun keladi. Eh, ke atas paper. Macam-macam saya cerita sebab saya kan kuat berangan. ERR bukan ah. Saya jamin kalau anda perempuan, confirm anda pilih nak buat karangan tersebut. Saya cerita bahawa saya nak ada bodyguard yang BIG, TALL, DARK, and HANDSOME. Saya nak limousine yang drivernya turut handsome. Saya nak jadi macam Paris Hilton so that I will have a chance to have a crush with the Prince of England (okay yang ini gedik), saya hanya shopping di Paris, London, Dubai blablabla, saya cuma masuk famous boutique SAHAJA macam Jimmy Choo, Dolce and Gabbana, Prada dan macam-macam lagi. Lepastu paragraph second last before conclusion, mestila saya cakap benda baik pulak lalu saya kata nak jadi macam Angelina Jolie, tolong-tolong orang, kan banyak duit. Haha. Memang asyik gila buat essay sambil berangan. Huh, kalau dia bagi masa 3 jam ke, habis ah cerita saya melalut sampai mana entah.


Masa cuti sekolah disebabkan BOSAN serta pc yang bikin masalah lalu saya dan Rah buat kerja ini.




Okay masatu tengah macam nak buat maths tu yang ada buku maths.





Kaki busuk tu Rah punya. Dia pikir dia punya drawing lawa ah tapi saya tengok dah macam rupa pepijat. Rupa scorpion pun ada. Spider punya rupa pun macam ada.
Hua hua hua

Euw comot euwuwuw

Ni saya copy dekat google yakni jari pengantin terpaling macam comel.
Search kalau berani NOW.


Pabila telah hodoh, maka apabila dibasuh bertambah hodoh ah.
Sampai sekolah je,
TALK TO THE HAND!
Ewah, lepastu Shiro boleh berbual dengan tangan saya.
Macam nak kena lempang saja itu birthday girl :)



Happy 17th birthday Shirok!
3 September 2009.

Mwahsssss!