Yours Truly;

My photo
Johor Bahru, Johor, Malaysia

Friday, August 28, 2009

Di hati ini, hanya Tuhan yang tahu


Wajah-wajah tercinta. Ewah. Adik laki dua ekoq malaih plak nak upload gambaq depa. Sayang tetap sayang kehkeh.









Anyway, harini tak dull ah life saya. Dengan kehadiran dua sahabat tercinta yakni Kecik and Aza ke rumah. Study group kononnya. We were hoping that Eysma si pelajar SSP tu dapat join sama tapi dia busy. Isk. Hope dapat study dengan si pintar itu one day. Menyeronokkan ah I tell you. Study tu memang ah tapi bercengkerama antara satu sama lain itu wajib. Although kan, kitorang memang jarang jumpa sebab sekolah lain-lain tapi, chemistry and hubungan yang dah lama wujud tu memang kuat and tak pernah ah jumpa tak gelak like orang terhappy dalam dunia. I am happy with them. I love them. Kawan dari darjah satu tuuu. Bila jumpa macamni, memang ah cerita pasal zaman dulu-dulu en. Memang comel ah Aza kata saya dulu suka sangat tarik tudung dia. Dia kata dulu saya jahat. Eh taktak, nakal. Haha. And diorang kata next reunion maybe venue dia kat Cherating after SPM kelak. Pasti mengexcitedkan saya. I'm lovin it


White shirt; Kecik

Green shirt; Aza

Calculator saya. I love you ah Calcy. Without you, I am nothing. Kahkah

Kecik main-main henpon saya.

Aza termenung. Saya kata Calcy dia canggih. Terkial-kial saya nak tekan-tekan. HAHA jakun biasalaaa..

Kecik cuba lari daripada disnap gambar mukanya hahaha.



Er atas permintaan mereka, tiada wajah dapat dipertontonkan kecuali wajah dia ni,





HAHA. Okay ar wajah dia ni mesti ar ada.







Diorang ada story about sekolah diorang yang kecoh histeria itu. Sangat scary, terjerit-jerit saya dengar diorang bercerita macam saya pula terkena histeria dah. Ada masa saya story ah, sekarang dah malam, saya takut ah. Tadi nak ambil wuduk pun Kecik teman saya kat depan toilet. Saya suruh masuk toilet, dia tak mahu haha.




Saya mahu close entry sekarang. Selamat malam buat awak yang sedang membaca. Assalamualaikum (salam sejahtera ke atas kamu). So, jawab now.













Di hati ini, hanya Tuhan yang tahu,
Di hati ini, aku rindu padamu,
Tulus sanubari, menantikan hadirmu,
Hanyalah kau gadis pilihanku..

Lagu saya buat awak.
Ya. Awak.