Yours Truly;

My photo
Johor Bahru, Johor, Malaysia

Friday, July 17, 2009

Bersama Cik Fee yang comel lagi kerek dan busuk


Tipu ah tu. Mandi empat kali sehari impossible busuk lagi kut. Cologne berbotol-botol impossible busuk lagi kut. Kahkah. Yang comel itu sudah pasti. -___- Kerek tu tak pasti sangat ah tapi kerek sikit kut... Tengok orang gak ahhh.. Weehuuu

Last nite gua chat dengan sorang mamat neh kat Fb aa kan. Gua macam malas nak layan since tak kenal sangat so taktau nak cakap apa memandangkan gua macam malas nak main chat-chat neh. Sekali je dia tanya gua duduk mana, gua pun jawab seadanya dan sejujurnya. Gua dah cakap dalam otak, lepas ni dia tanya pape, gua memang wajib confirm taknak reply dah sebab nak logout. Sekali je gua cakap macamtu, dia terus cakap, dia cam kenal gua. Gua pun cam, ah suka hati kau ah, aku tau aa aku punya pelanduk berserupa-serupa dalam dunia ni dah lebih dari tujuh orang... Pastu dia boleh tanya, 'tuition dekat pusat tuition persada ke?' Gua dah mula menggelabah tak pasal-pasal. Gua bukan boleh orang kenal gua neh. Habeh aaaa. Kahkah. Gua pun jenis jujur, gua cakap je aahhh 'YA'. Rupa-rupanya, dia ni tukang penghantar guru-guru tuition. Maknanya cam dia yang amek cikgu-cikgu tu & dia hantar cikgu kat tempat tuition and pastu hantar cikgu-cikgu pulang ke rumah masing-masing. HEHE. Pastu gua tak jadi nak logout, gua pun borak ah dengan dia pasal Cikgu Hadi aaa kakak kerani mata biru aaa blablabla. Sampai aa dia tanya gua something neh, 'asal malam tu muka awak kerek hah?' Gua pun dah mula cam wondering. Gua pun seperti biasa, jawab seadanya, 'muka saya memang spesies kerek. HAHA'
Pastu malam tadi tuition, gua terjumpalah pulak mamat nih (perkataan terjumpa tu cam TERJUMPA di tepi jalan mahupun tepi selekoh je kan). Gua taktau nak buat muka apa lalu gua hanya tersengih cam gini, HEHEHH.


Kerek sangat ke hah gua? Gua sedar muka gua sememangnya begitu. Muka bengis, garang, kerek, sume ada ah. Tu yang orang tak berani ngorat gua bila gua jalan dengan ayah gua (tiba-tiba). Gua suka jalan-jalan dengan ayah gua. Pegang tangan, loving-loving sume. Biar sume orang ingat ayah gua tu sugar daddy gua. Biar orang tak ngorat gua. Biar ah orang tertanya-tanya, 'tu pakwe dia ke?' KAHKAH

Ayah pun suka introduce gua as girlfriend dia bila pergi jumpa kawan-kawan dia. Ibu gua pulak jenis jarang ikut ayah gua so gua pun mengambil alih tempat ibu gua. Pastu biar sume pompuan tak berani ngorat ayah gua sebab gua lagi muda & comel dari dorang sume. HAHA. Pastu bila ada pompuan tengok ayah gua, gua jeling dia sambil keluar lidah and buat muka tak senonoh. Pastu bila ayah gua try nak ngorat pompuan tak lawa (jealous neh), gua dengan madu gua (RAH) pun mula membebel kat ayah ala bini-bini gitu. Gua suka buat camtu sebab gua nak practise buat kat laki gua nanti. Lagi dahsyat gua act nanti, siap dia!


Gua kuat jealous sebab bila gua potong bawang, gua menangis. HAHA. Orang kata kalau potong bawang pastu keluar air mata, maknanya dia kuat jealous. Tah aaa gua bukan percaya sangat mitos-mitos ni sebab gua still suka nyanyi kat bilik air, nyanyi kat dapur, ratah lauk yang masih berada di dalam periuk walaupun orang kata, ketiga-tiga aktiviti tu boleh menyebabkan seseorang anak dara tu nanti dijodohkan dengan orang tua. Gua tak kisah pun asalkan jodoh gua tu, tak lagi tua dari ayah gua yang handsome tuh. I Love You ayah :)


Gua suka hari Jumaat, Sabtu & Ahad. Lagi-lagi kalau gua ada aktiviti cam shopping ke apa ke asalkan keluar rumah. Gua rasa gemuk kalau asyik duduk rumah even gua tak makan. Perasaan TERASA gemuk tu sangat menyakitkan even gua tau body gua fit baikkk punya ala-ala Halle Berry. Miahaha. By the way, petang ni gua nak pergi kedai gambar sebab gua nak gambar passport yang ada muka gua. Lu tak faham lu diam. Gua ni, kalau insan yang lampi-lampi ni, gua simpati sikit. Very pathetic. KAHKAH. Okay ah. Gua punya lesen L punya gambar tu ada error. Apsal tah. Mesti sebab gua comel sangat takpun sebab gua pakai tudung belang-belang tu pasal dia ada error masa nak upload. Gua taktau ah apa dosa gua sampai kena pergi kedai gambar lalu mengambik gambar passport yang ada muka gua. Pathetic! -__-


Tadi dekat sekolah waktu English, teacher suruh gua satu class bincang pasal isi-isi essay tentang report yang hendak dihantarkan kepada principal oleh sebab canteen yang bermasalah (apsal berterabur neh ayat gua neh?). Tapi camtu ah lebih kurang. Pastu teacher pun mula tanya apende isi-isinya. So bila bab mereject orang memang number one! Budak-budak class gua apa lagi, semua kekurangan canteen sekolah sendiri diburukkannya. Antaranya;

-makanan asik yang sama je, takde variety.
-dalam makanan ada kaki lipas.
-lantai kotor.
-sink tersumbat.
-abang canteen kaki ngorat, miang & pervert pastu tak handsome.
-banyak burung gagak.
-banyak taik burung gagak.
-harga jualan tak reasonable.
-pekerja dia kuat sweating.
-canteen surrounding busuk.


Bila dah terkantoi sume mende tuh, gua pun mengucap syukur bahawa nasib baik gua ni jenis student yang tak gemar sangat canteen's foods. Gua tak kebulur sangat ah nak makan. Hahaha. Seronok betul mereject dan mengutuk ni ya. Ye aaarrr, perbuatan berdosa ni memang sedap je dibuatnya. -___-










Okay ar. Salam perpisahan buat entry kali ini. Sila jangan lupa beri salam kerana saya sedia menjawabnya.

Waalaikummussalam :)



:)