Yours Truly;

My photo
Johor Bahru, Johor, Malaysia

Sunday, June 7, 2009

I'm just done my KPP


Boring~
Siapa cakap best memang cacat ;p

So saya punya ujian berkomputer next week hari sabtu. Lagi cepat lagi bagus. Legaa..
Lagi cepat boleh drive lagi bagusssssss. Ei ei geram betul. Ibu boleh drive pun kalau dia ada mood, barulah nak hantar kitorang pi mana-mana. Hehehh sorry bu, iqa gurau~

Rah la orang paling happy bila saya dah boleh drive nanti.
'Yeayy nanti kita keluar je kak. Tau-tau je kita dah lesap. Padan muka orang carik kita. Eiii...'













?????










Saya sangat tiada benda nak story. Otak saya sangat kosong, haha. Saya mahu tidur. Saya benci tahan mengantuk semasa ceramah tadi. Haihh nasib baik makcik sebelah mendermakan hacks berperisa lemon kepada saya (alaaaa yang sampul putih kat luar and dalam dia oren tuuu) setelah dia terlihat saya berkali-kali tersengguk-sengguk -,-

HACKS??
Waa saya sangat suka gula-gula itu.
Lagi-lagi yang kaler purple tu. Perisa apa haa?
Blackberry ke blackcurrent?
Eh salah salah! Blackberry tu apaaa... (ceh ada budak tu kan, kan...) :D













Anyway,













Sebab utama saya suka gula-gula hacks adalah.....































HANYA AKU CINTA KAU SEORANG :)