Yours Truly;

My photo
Johor Bahru, Johor, Malaysia

Sunday, March 22, 2009

Tagged




By Shazzy



Senaraikan 5 hadiah yang anda impikan
*Nikon D 80 (dapat D 700 laaaaaaagiiii cool).
*Lappy tercanggih dalam dunia!
*Nak shawl corak polka dots banyak-banyak. Varicoloured. Taknak kain sutera, susah pakai.
*Tee yang ada tulisan, 'Hi semua. Comel kan saya?' Haha
*Tongkat sakti.


Alasan terhadap pilihan tersebut
*Aku dah gilakannya separuh meninggal.
*Sebab aku tak rasa aku dapat benda ni.
*Aku cari lama dah tak jumpa-jumpa.
*Boleh perasan jap.
*Waa ni lagi hebak. Apa aku nak semua dapat.


5 impresi terhadap orang yang diminati
*Suara dia best
*Friendly gila babas
*Suka buat aku gelak
*Gentle
*Bijak berimaginasi


5 perkara hebat yang pernah dilakukan
*Cakap 'I love you' kat sorang budak laki masa form 1 sebab kena cabar.
*Tak bawak buku Seni masa form 1 jugak bila cikgu suruh keluar class aku cakap, 'Saya cakap taknak tu taknaklah.' Aku lagi rela nama masuk card merah. (hebat ke? bhahaha)
*Habiskan berbuah-buah buku latihan Sejarah sebab nak PMR.
*Nyanyi lagu Perwira masa form 2 without minus one waktu perhimpunan sekolah. Argh malu aku masatu hanya Tuhan yang tahu. But, I did it well :)
*Tinggal sorang-sorang kat rumah masa umur lingkungan 2 tahun sebab taknak duduk dengan Nanny yang pilih kasih dan tak syg aku. Miahaha. Ibu yang rewind ni.


5 ciptaan yang paling disukai (tidak semestinya melibatkan teknologi)
*Meoww
*Angin dan udara
*Babies
*Shawl corak cute-cute
*Myspace. Hihi


5 perkara yang dibenci
*Smokers
*Makhluk yang perasan bagus
*Bersepah sana sini
*Habuk
*Lemak



5 orang yang nak ditag
Takde. Takde. Takde.
Heheh



Bytheway, Shazzy thanks taw. Shazzy suka bagi tag best-best. Seronok jawab even terpaksa korek otak jap. Hihi