Yours Truly;

My photo
Johor Bahru, Johor, Malaysia

Tuesday, March 17, 2009

Tagged

Oleh Shazzy Si Comel Mel Mel.



Adakah anda suka blogging? Kenapa?
* Suke suke. Sebab hobi.


Blog siapa yang anda selalu skodeng. Nyatakan lima.
*Syahmi
*Cato
*Lulu
*Shazzy
*Lah

#Sebenarnya ada lagi due tige orang tapi die nak lima je. Plus, yang lima ni la yang top :)


Upload lima gambar follower yang anda suka. And describe it.
*Saya tiada mewujudkan ruangan untuk followers jadi saya assume bahawa saya tiada follower. I mean follower rasmi :D


Adakah anda menginginkan seseorang dalam hidup anda? Yang boleh menemani dan menyayangi anda sepenuh hati? Dan siapakah orang itu?
*Top friend kedua di myspace.


Taken or single. Mana lagi bagus?
*Both. Saya tiada jawapan pasti.


Pernah tak cinta anda tidak dibalas?
*Emm pernah kut masa darjah lima saya minat abang darjah enam lepastu dia reject saya. Ngee


Ciri-ciri idaman gf/bf anda? Nyatakan lima.
*Bijak
*Lebih tinggi dari saya
*Soleh
*Manis
*Cool


Pada umur berapakah anda merancang untuk berkahwin?
*Sebelum Due Puluh Enam.


Nak berapa anak?
*Paling ramai 4 sudah mencukupi. Haha.


10 orang bertuah yang anda ingin tag:
*Nobody. Hihi